Ik heb op dit moment een LG 34UK95W via Thunderbolt op mijn MacBook M1 werken. Werkt prima.
Ik moet nu echter een extra laptop kunnen aansluiten.
Dit is een Latitude 3520, welke een "USB Type-C 3.2 Gen2 with DisplayPort alt mode/Power Delivery" aansluiting heeft.
Als ik deze aansluit op de Thunderbolt aansluiting geeft deze geen beeld.
Ik zoek dus een scherm waarbij ik eigenlijk maar 1 kabel (usb-c) nodig die ik in beide apparaten kan gebruiken, waarbij ze beeld krijgen en voeding krijgen.
Ik snap dat thunderbolt niet op de Latitude werkt. Is hier nog een workaround voor?
of, als ik een ander scherm aanschaf welke USB Type-C 3.2 Gen2 heeft, dan zal die Latitude daar wel op werken (met beeld, ook met voeding)?
Zal de Macbook dat ook slikken? Of is de Thunderbolt niet backwards-compitable met gen2?
uiteindelijk wil ik dus op een of andere manier,
1 scherm
1 aansluiting/kabel
waarbij de MacBook m1 en latitude 3520, 4K beeld geven en worden opgeladen.
Ik moet nu echter een extra laptop kunnen aansluiten.
Dit is een Latitude 3520, welke een "USB Type-C 3.2 Gen2 with DisplayPort alt mode/Power Delivery" aansluiting heeft.
Als ik deze aansluit op de Thunderbolt aansluiting geeft deze geen beeld.
Ik zoek dus een scherm waarbij ik eigenlijk maar 1 kabel (usb-c) nodig die ik in beide apparaten kan gebruiken, waarbij ze beeld krijgen en voeding krijgen.
Ik snap dat thunderbolt niet op de Latitude werkt. Is hier nog een workaround voor?
of, als ik een ander scherm aanschaf welke USB Type-C 3.2 Gen2 heeft, dan zal die Latitude daar wel op werken (met beeld, ook met voeding)?
Zal de Macbook dat ook slikken? Of is de Thunderbolt niet backwards-compitable met gen2?
uiteindelijk wil ik dus op een of andere manier,
1 scherm
1 aansluiting/kabel
waarbij de MacBook m1 en latitude 3520, 4K beeld geven en worden opgeladen.