Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
niemand
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Overdrachtsnelheid is +- 1100 bps = 137,5 KBs
Als je "ECP Emulatie" heb aanstaan, dan duurt het nog langer.
Als je "ECP Emulatie" heb aanstaan, dan duurt het nog langer.
They made me do it.
oook al sluit je die "converter" aan op de usb poort, het BLIJFT de snelheid hebben van paralell....
tja, de wereld is hard....
tja, de wereld is hard....
ja dat snap ik dat die de snelheid van de paralele poort blijft behouden, maar ik heb mijn printer en scanner al op de parallele poort en nog meer geeft problemen.
Maar weet iemand hoe snel (kb/s) dat overzetten naar mp3 speler gaat??
137 Kilobytes per secondeOp woensdag 29 augustus 2001 14:35 schreef PASware het volgende:
ja dat snap ik dat die de snelheid van de paralele poort blijft behouden, maar ik heb mijn printer en scanner al op de parallele poort en nog meer geeft problemen.
Dat zeg ik net
Duurt ongeveer een halve minuut per liedje (4MB)
They made me do it.
sorry ik keek niet verder dan dat mijn neus lang was
Pagina: 1