Modrechten uitgeschakeld, na inschakeling dag er voor.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Topicstarter
Dirk schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 21:02:
[...]

[...]

Ik heb even gekeken wat er gebeurd en waar jullie last van hebben is specifiek wanneer je niet aan de voorwaarden voldoet om te mogen activeren, maar tegelijkertijd je modrechten niet expliciet zijn uitgeschakeld. Dan krijg je direct de modal te zien dat je niet mag activeren wanneer je op een moderatiescore klikt. Ik zal eens intern overleggen wat we hier verder mee willen.
In het verlengde van dit bericht.

Inmiddels was mijn gemiddelde score hoog genoeg om weer te mogen modereren. Die heb ik woensdagmiddag weer in kunnen schakelen, maar nog geen moderaties uitgedeeld. De volgende nacht kreeg ik een DM dat ik al een half jaar geen moderatie had uitgevoerd, en dus weer opnieuw mijn rechten moet inschakelen.

Ik zou denken dat de teller (her)start wanneer je rechten worden ge(her)activeerd, maar het lijkt erop alsof de termijn is blijven doorlopen. Dirk eerder meldde dat de rechten niet expliciet waren uitgeschakeld. Dat kan wel verklaren waarom de teller nog liep natuurlijk. Het verklaart dan weer niet waarom ik ze wel moest activeren.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

crisp

Devver

Pixelated

Van wat ik begrepen heb is dit op te lossen door juist wel een moderatie te doen na het activeren. Er is niet echt een teller die geherstart wordt of een datum-indicatie die geset wordt bij het activeren. Of we dat wel zouden moeten doen is een tweede; deze situatie werd oorspronkelijk als een edge-case beoordeeld.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Topicstarter
OK, helder. Dank voor je snelle antwoord.

Good taste is for people who can’t afford sapphires