Ik heb een redelijk oude SATA-ssd die ik gebruik voor kleine games. Echter wordt deze SSD (H:) zonder aanwijsbare reden wel of niet herkend (niet aanwezig in verkenner). ALS deze SSD herkend wordt lijkt 'ie het gewoon prima te doen.
Ik heb deze SSD (H:) vervolgens losgekoppeld en de 'oude' kabels voor een nieuwe SSD (G:) gebruikt, die feilloos werkt. Daarnaast heb ik faulty SSD (H:) met een andere kabel aangesloten, waarbij het probleem aanwezig blijft.
Ik durf te stellen dat het probleem niet bij de bekabeling ligt, maar waar dan wel? CrystalDisk (screenshot) lijkt geen aparte observaties te doen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/E3qpOKVkIP0CMLjNfti6Oo0l.png?f=user_large)
Overige relevante hardware:
i5-6500
B150-A/M.2
256 gb M2 SSD
256 gb SATA SSD (G:)
2 tb HDD
(er zitten in totaal dus 3 SSD's en 1 HDD in het systeem)
Zijn er nog fixes die ik kan proberen indien de SSD wel gezien wordt door het systeem?
Ik heb deze SSD (H:) vervolgens losgekoppeld en de 'oude' kabels voor een nieuwe SSD (G:) gebruikt, die feilloos werkt. Daarnaast heb ik faulty SSD (H:) met een andere kabel aangesloten, waarbij het probleem aanwezig blijft.
Ik durf te stellen dat het probleem niet bij de bekabeling ligt, maar waar dan wel? CrystalDisk (screenshot) lijkt geen aparte observaties te doen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/E3qpOKVkIP0CMLjNfti6Oo0l.png?f=user_large)
Overige relevante hardware:
i5-6500
B150-A/M.2
256 gb M2 SSD
256 gb SATA SSD (G:)
2 tb HDD
(er zitten in totaal dus 3 SSD's en 1 HDD in het systeem)
Zijn er nog fixes die ik kan proberen indien de SSD wel gezien wordt door het systeem?