FiveM hardware ban

Pagina: 1
Acties:
  • 1.849 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-06 12:49
Mijn vraag

Mijn zoon heeft een hardware ban gekregen in FiveM. Hij heeft niet gecheat. Wat ik lees is dat het kan zijn dat onze originele windows nog ergens is uitgegeven en er nu twee dezelfde id's zijn.

Als ik verder lees kan ik hier alleen onderuit als we een spoofer gebruiken.

Iemand hier ervaring mee? En wat is een goede?

Xiaomi 13T Pro

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Providentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 13:35
Btje schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:47:
Mijn vraag

Mijn zoon heeft een hardware ban gekregen in FiveM. Hij heeft niet gecheat. Wat ik lees is dat het kan zijn dat onze originele windows nog ergens is uitgegeven en er nu twee dezelfde id's zijn.

Als ik verder lees kan ik hier alleen onderuit als we een spoofer gebruiken.

Iemand hier ervaring mee? En wat is een goede?
Geen ervaring mee, maar ik kan mij zo voorstellen dat een spoofer ook niet toegestaan zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Ons zomaar bannen zonder reden mag ook niet.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:44
Hoe weet je zeker dat hij niet gecheat heeft of dingen heeft uitgespookt op een server die eigenlijk niet kunnen? Een hardware-ban krijg je denk ik niet voor niks.

Natuurlijk kan een false-positive altijd, maar dan kun je dat beter bij FiveM aankaarten dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:44

joker1977

Tweakert

Dus als ik het goed begrijp is je zoon gebanned omdat zijn installatie is geflagged als cheater.. en je oplossing is wederom iets doen wat niet mag ?

Ik zou eerder een beetje gaan twijfelen aan het verhaal van je zoon, maar als je dat niet wilt ("hij zou dat nooit doen!!!11") dan zou ik even contact opnemen met de FiveM server-admin(s) en niet zozeer je toevlucht zoeken tot nog een alternatieve cheat.

Laten we heel eerlijk zijn: Als je standaard oplossing voor een probleem een 'counter-cheat' is, dan ga ik er al een beetje vanuit dat de eerste ban wel terecht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 15:37

Tys

Daarnaast, lekker laten gaan. Dan gaat je zoon toch eens wat anders spelen? Dat is nog goed voor de ontwikkeling ook. Als ouder zijnde zou ik er handig gebruik van maken :)

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:56
Gebanned op een dienst welke eigenlijk op ieder moment uit de lucht gehaald kan worden indien Rockstar / Take2 dit zou willen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
De ban is een HW ID ban niet omdat hij gecheat heeft. Als ik online zoek kan het te maken hebben met een windows key die dubbel is. Echter speelt hij het op een laptop met preinstalled windows en op een pc waar we een licentie voor gekocht hebben dus ik ben daar niet illegaal bezig. We hebben contact gezocht met fivem maar daar krijg je antwoord van een bot.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:18
Btje schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:47:
Wat ik lees is dat het kan zijn dat onze originele windows nog ergens is uitgegeven en er nu twee dezelfde id's zijn.
Dan is die Windows key gestolen door malware en laat je subiet zijn pc herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Als ik hem opnieuw installeer heb ik toch dezelfde hw id? En het lost het niet op. Spel staat op 2 pc's en beide geven de ban. Bitdefender draait op de pc dus ik denk niet dat er malware is.

[ Voor 20% gewijzigd door Btje op 06-10-2022 20:57 ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:49

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Of de ban nou terecht is of niet, we gaan hier niet helpen met het omzeilen van dit soort zaken.

Cunning linguist.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.