Hoi tweakers,
Ik wil mijn garage niet ten onrechte beschuldigen, maar zit hier wel even mee in mijn maag. Daarom wil ik graag even jullie mening vragen.
Ik heb mijn voorbanden laten vervangen,en de voorwielen laten balanceren en uitlijnen. Vandaag heb ik de auto opgehaald en zag een van de 2 velgen er zo uit.
Nu lijkt mij dit geen stoepschade. Ik rijd erg voorzichtig. Nu kan ik natuurlijk een keer ongemerkt een stoepje hebben geraakt. Maar mijn gevoel zegt dat dit geen stoeprandschade is maar iets dat is gebeurd tijdens het onderhoud in de garage.
Is er iemand die eens mee wilt denken?
Ik heb geen idee wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben
Update
Ik heb een top garage, want dit zou oude schade moeten zijn
Ik ben wel nog erg benieuwd naar hoe ik door elkaar heb gekregen. 
:strip_exif()/f/image/PzCfWsiG7TyIXKbu7cCpg7yw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2lfNeNyCTNgjPr9z2O29wdqS.jpg?f=fotoalbum_large)
Update 2
Ik heb de velg even afgespoten en een nieuwe foto gemaakt, zodat ik kan achterhalen of dit nieuw of oud (waarschijnlijker) is,
Ik wil mijn garage niet ten onrechte beschuldigen, maar zit hier wel even mee in mijn maag. Daarom wil ik graag even jullie mening vragen.
Ik heb mijn voorbanden laten vervangen,en de voorwielen laten balanceren en uitlijnen. Vandaag heb ik de auto opgehaald en zag een van de 2 velgen er zo uit.
Nu lijkt mij dit geen stoepschade. Ik rijd erg voorzichtig. Nu kan ik natuurlijk een keer ongemerkt een stoepje hebben geraakt. Maar mijn gevoel zegt dat dit geen stoeprandschade is maar iets dat is gebeurd tijdens het onderhoud in de garage.
Is er iemand die eens mee wilt denken?
Ik heb geen idee wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben
Update
Ik heb een top garage, want dit zou oude schade moeten zijn
:strip_exif()/f/image/PzCfWsiG7TyIXKbu7cCpg7yw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2lfNeNyCTNgjPr9z2O29wdqS.jpg?f=fotoalbum_large)
Update 2
Ik heb de velg even afgespoten en een nieuwe foto gemaakt, zodat ik kan achterhalen of dit nieuw of oud (waarschijnlijker) is,
:strip_exif()/f/image/oE2gszJI4lWOdRb3PqPATzTw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Aphelion op 07-10-2022 15:05 . Reden: Ik heb de velg even afgespoten en een nieuwe foto gemaakt, zodat ik kan achterhalen of dit nieuw of oud (waarschijnlijker) is, ]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness