Frontpage reacties op nieuwsartikelen in/uit schakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_AllocStarByte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-07 13:34
Beste Tweakers,

Dat zou een mooie feature zijn, aangezien na contact met Cloud de optie om een ban aan te vragen niet mogelijk is. Zou ik graag een mooie feature zien in de toekomst de mogelijkheid bied om de reacties uit te kunnen schakelen onder artikelen dus helemaal niet meer zichtbaar. Voor nu doet ik dat lokaal met met een zogeheten userscript. Door al de polarisatie sluit ik mij liever buiten, dan dat ik deel ervan uit maak.

Bvd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Gewoon niet naar beneden scrollen zou genoeg moeten zijn, toch? Of in Custom CSS dit regeltje toevoegen:

code:
1
2
3
#commentColumn {
  display: none; 
}

De kans dat deze feature daadwerkelijk overwogen wordt, laat staan gebouwd zal worden, lijkt me zeer klein :)

[ Voor 31% gewijzigd door Hahn op 06-10-2022 19:26 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_AllocStarByte
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-07 13:34
Hahn schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:25:
Gewoon niet naar beneden scrollen zou genoeg moeten zijn, toch? Of in Custom CSS dit regeltje toevoegen:

code:
1
2
3
#commentColumn {
  display: none; 
}

De kans dat deze feature daadwerkelijk overwogen wordt, laat staan gebouwd zal worden, lijkt me zeer klein :)
Het is ook maar een suggestie, denk dat ik bij userscript blijf i.v.m portabiliteit, bedankt voor je antwoord en wellicht is de kans zeer klein, dat vermoed ik ook.