Eh... heb gisteren een Msi k7t turbo limited edition gehaald met Amd 1.4 Ghz proc. In eerste instantie detecteerde hij hem als een 1050 Mhz processor. Ik heb toen de jumper er afgehaald die de Fsb verhoogde van 100 Mhz naar 133 Mhz. Toen herkende hij hem wel als 1400 Mhz processsor en gaf de melding dat er een nieuwe processor gevonden was en dat ik in de bios de settings moest veranderen. In de bios kan ik de volgende dingen veranderen:
Cpu vcore select: Voltage settings
Cpu vio??? select
Clock by slight adjust
Ik denk dat ik deze settings nog goed moet zetten, maar heb geen idee welke settings en voltages enz bij een Amd 1.4 Ghz hoort. Ik heb in het moederbord boekje gezocht want daar verwachte ik op z'n minst een tabel met deze settings maar dat was niet zo. Als iemand mij deze settings kan geven dan hoor ik het graag.
Cpu vcore select: Voltage settings
Cpu vio??? select
Clock by slight adjust
Ik denk dat ik deze settings nog goed moet zetten, maar heb geen idee welke settings en voltages enz bij een Amd 1.4 Ghz hoort. Ik heb in het moederbord boekje gezocht want daar verwachte ik op z'n minst een tabel met deze settings maar dat was niet zo. Als iemand mij deze settings kan geven dan hoor ik het graag.