De afgelopen jaren hebben we problemen gehad met de overloop van onze boiler in het gootsteen kastje zelfs als er geen verstopping is zijn er terugloop problemen. Het water in de tweede sifon (waar op de foto nu alleen de vaatwasser op zit) stijgt als de wasbak leegloopt. Bij een volle wasbak loopt hij over.
Eerst zat de boiler overloop met een tweede pijp aangesloten op die tweede sifon (pijpje zat op een andere versie).
Ik zie ook dat hij kan worden aangesloten op het pijpje wat gelijk onder de wasbak zit, maar als ik de kraan aanzet loopt daar volgens mij water uit terwijl dat niet de bedoeling is. Wat gaat er hier niet goed??
Er zit 100% zeker geen verstopping, als ik enkel de afvoer aansluit en alles laat vervallen dan stroomt het razendsnel weg.
Bij het weglopen van water is storend veel bubbel geluid te horen uit de tweede sifon door overdruk.
Wat mis ik?
Zo is het nu eventjes tijdelijk:
:strip_exif()/f/image/up8RQG83M1rmYwIQwKGs3CxY.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier geeft de afvoer onder de bak over, daar kan ik dus niets op aansluiten.
:strip_exif()/f/image/jQwM1VyIaDZSIEyUFvbFPgX4.jpg?f=fotoalbum_large)
Oude situatie die meestal net goed ging...maar niet ideaal was. Vaatwasser is links, boiler is rechts.
Eerst zat de boiler overloop met een tweede pijp aangesloten op die tweede sifon (pijpje zat op een andere versie).
Ik zie ook dat hij kan worden aangesloten op het pijpje wat gelijk onder de wasbak zit, maar als ik de kraan aanzet loopt daar volgens mij water uit terwijl dat niet de bedoeling is. Wat gaat er hier niet goed??
Er zit 100% zeker geen verstopping, als ik enkel de afvoer aansluit en alles laat vervallen dan stroomt het razendsnel weg.
Bij het weglopen van water is storend veel bubbel geluid te horen uit de tweede sifon door overdruk.
Wat mis ik?
Zo is het nu eventjes tijdelijk:
:strip_exif()/f/image/up8RQG83M1rmYwIQwKGs3CxY.jpg?f=fotoalbum_large)
Hier geeft de afvoer onder de bak over, daar kan ik dus niets op aansluiten.
:strip_exif()/f/image/jQwM1VyIaDZSIEyUFvbFPgX4.jpg?f=fotoalbum_large)
Oude situatie die meestal net goed ging...maar niet ideaal was. Vaatwasser is links, boiler is rechts.
:strip_exif()/f/image/yD0MwSHVcWGbz5oyZ5i4FSpo.jpg?f=fotoalbum_large)
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.