Ouwe laptop, keyboardproblemen

Pagina: 1
Acties:

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hmm.. ik heb voor praktisch niks een toshiba t2110 gekocht (lees: 486/75mhz), leuk dingetje maar 1 probleempje: het toetsenbord is naar de klote :(. Als je op bijv. de C drukt krijg je iets van 10 verschillende andere toetsen ook op t scherm. ik heb de flatcable tussen t bordje en t moederbord losgemaakt en weer vastgedaan, hielp niks.. iemand ervaring met zulke (rare) problemen? Zit nu met extern toetsenbord te spelen maar zo zie ik mezelf niet in een trein zitten ofzo. bvd.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:00

markvt

Peppi Cola

toetsenbord flink schoonmaken ik had ook een keer zoiets waren de toetsen gewoon vies aan de onderkant dat ze multi kontakt maakten

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• m-m
  • Niet online
denk meer aan een contactje dat geen contact maakt of juist teveel, ergens intern in t toetsenbord. vrijwel alle toetsen hebben hier last van zou wel heel toevallig zijn dat alle toetsen precies op een strategische plek vies zijn maar ik zal het eens proberen thnx :)

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 20:01
ik heb heel misschien nog een goeie versie van jouw t/b liggen, ik zal vanavond eens in me rommelbak kijken.

Ik hoop alleen niet dat ik um al heb weggegooit.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• m-m
  • Niet online
stoer :)

[ Voor 0% gewijzigd door m-m op 11-08-2002 14:17 . Reden: he kijk een bugje ik kan een post van een jaar terug editten ]

• m-m
  • Niet online
*schopje na een jaar*
is mn eerste topic, maar eigenlijk heb ik het probleem nog steeds... nix meer van FragNeck gehoord helaas... kortom: mocht iemand een suggestie hebben, heel graag!

mocht deze schop niet legaal zijn: slotje dan maar...
Pagina: 1