Groothandel/distributeur inkoop smartphone en schermen?

Pagina: 1
Acties:
  • 572 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruiker1122
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-10-2023
Ik ben een kleine eenmanszaak en verkocht destijds best goed met witgoed en tv's. Ik was toen lid bij veel groothandels die Sony, Braun, LG, etc. verkochten.

Nu focus ik mij meer op verkoop van smartphones en de reparatie van de smartphone schermen. Alleen mijn vraag is waar kan ik een groothandels vinden waar ik telefoons en smartphone schermen kan inkopen voor een lage prijs(geen alibaba dat is rotzooi).

[ Voor 13% gewijzigd door gebruiker1122 op 05-10-2022 20:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
gebruiker1122 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:19:
Ik ben een kleine eenmanszaak en verkocht destijds best goed met witgoed en tv's. Ik was toen lid bij veel groothandels die Sony, Braun, LG, etc. verkochten.

Nu focus ik mij meer op verkoop van smartphones en de reparatie van de smartphone schermen. Alleen mijn vraag is waar kan ik een groothandels vinden waar ik telefoons en smartphone schermen kan inkopen voor een lage prijs(geen alibaba dat is rotzooi). Ik heb van mensen gehoord dat ze hem in duitsland, frankrijk, belgie inkopen maar waar ze het inkopen, is voor mij de vraag.
Vraag het anders even aan de mensen waarvan je het gehoord hebt :)

De regel is vooralsnog nog wel dat Apple geen nieuwe originele onderdelen in bulk/oem of buiten het APR systeem levert. Hou dat dus altijd in het achterhoofd als je ergens besteld, ook als ze beweren dat het origineel is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:44

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

van horen zeggen
Waarom vraag je dan niet eens aan die mensen letterlijk wat ze bij welk bedrijf in welk land inkopen?

Heb je al eens geinformeerd bij een Samsung ofzo wat jouw inkoop wordt als je in 1x 100 schermen voor een S21 zou afnemen? En is dat voldoende om bij losse verkoop / reparatie nog een marge voor jezelf over te houden?
(geen alibaba dat is rotzooi)
En wanneer is het geen rotzooi? Wat willen jouw klanten? Een reparatie van 2 tientjes? 120 Euro? Volledig "OEM"?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:08
je verkocht destijds witgoed?
hoe verklaar je dan:
gebruiker1122 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:57:
Hi,

Ik zit nu één jaar op het HBO en doe ICT: Business IT & Management. Nou wil ik dit jaar gaan voor mijn propedeuse en ben aardig op weg.
Ik zat zelf te kijken naar Artificial Intellegince of Informatiekunde aan de uva. Mijn achtergrond:
Leeftijd: 18 jaar
met 18 jaar zou ik niet verwachten dat je "Ik ben een kleine eenmanszaak en verkocht destijds best goed met witgoed en tv's." zou schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Crossposten is niet de bedoeling, daarnaast is dit niet iPhone-specifiek. Dit topic gaat daarom op slot, en je kunt verder in Groothandel/distributeur smartphone

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.