Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ring deurbel of toch iets anders?

Pagina: 1
Acties:

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-10 16:32
Goedenavond,

Wij willen hier thuis graag een slimme deurbel monteren, en mijn oog was gevallen op een Ring Video Deurbel 4. Dit ook gezien, we in huis een stickup cams van Ring als "babyphone" gebruiken.

Nu mat ik zojuist mijn deurpost waar onze huidige bel op zit en die is 6,5 cm breed. De Ring is 6,2 cm breed en ik moet ook een hoek montageset gebruiken, want ik ben bang dat we anders niemand zien aankomen lopen.

Wat is jullie gevoel, gaat dit passen? Of moet ik iets anders kiezen wat slanker is?

Hoor graag :)

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:26
Moet hij draadloos zijn? Anders heb je stuk meer opties. Ben zelf niet zo'n fan van het in huis gebruiken van camera's van Amazon of Google. Zeker niet in een kinderkamer.

• Protax
Jasper1975 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:24:
Moet hij draadloos zijn? Anders heb je stuk meer opties. Ben zelf niet zo'n fan van het in huis gebruiken van camera's van Amazon of Google. Zeker niet in een kinderkamer.
Koos vooral voor draadloos, omdat de montage gewoon een stuk eenvoudiger is (vermoed ik). Of is het simpelweg twee draadjes vastschroeven en een bedrade versie werkt? --> Ben niet zo handig ;-)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:23

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Bij Eufy was het inderdaad de 2 draadjes "vastschroeven" (niet nodig want ze leveren een speciaal dupje mee waarmee je het kan vast klikken) en dan is de deurbel verder wel draadloos natuurlijk maar je hoeft'm niet op te laden en ook je ouderwetsche gong in de gangkast kan nog gebruikt worden (kan ook uit via de app).

• Jasper1975
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:26
Als je een draad hebt op die plek naar de meterkast moet je misschien de huidige chime gebruiken. Je kunt je deurbel aansluiten op je vaste deurbelbedrading, mits deze geschikt is (8-24 VAC, 10-40VA, 50/60 Hz)
Of je neemt de volgende set.

• Protax
CT schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:35:
Bij Eufy was het inderdaad de 2 draadjes "vastschroeven" (niet nodig want ze leveren een speciaal dupje mee waarmee je het kan vast klikken) en dan is de deurbel verder wel draadloos natuurlijk maar je hoeft'm niet op te laden en ook je ouderwetsche gong in de gangkast kan nog gebruikt worden (kan ook uit via de app).
Ik keek ook naar de Eufy, maar die nieuwste is wel erg groot!

De ouderwetse gong is ook een reden dat ik een andere deurbel wil, die bel heeft namelijk iedereen in de nieuwbouwwijk en als je in de tuin zit is het heel verwarrend.
Pagina: 1