Samsung Family Hub koelkast ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yordi-
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Zijn er misschien Tweakers met ervaringen met de Samsung Family Hub (huidig model: RS6HA8891B1)? Ik vond een Tweakers preview van een jaar of 7 geleden waarin Wout aangaf dat schermen in koelkasten "over een paar jaar" misschien wel normaler zouden zijn. Dat is niet helemaal uitgekomen, maar toch lijkt het me een interessante gadget. Ik maak me echter zorgen over support; de vorige koelkast ging 15-20 jaar mee, een Family Hub zal die langdurige support toch zeker niet krijgen. Dan zit je met een goede koelkast en zwart vlak. Ook zoek ik me suf wat voor processor er nu in zo'n ding zit en wat het long-term plan is van Samsung, maar ik vind niks.

Wat vinden/denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Ik heb dezelfde koelkast als jij hebt, alleen dan de zilveren uitvoeren.
Heb jij toevallig Alexa al toe kunnen voegen?

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hybris132
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-09 16:45
Ik heb de Samsung Family Hub (de zilveren uitvoering), staat er nu een jaar of 4. Als ik een nieuwe koelkast zou moeten kopen zou ik zeker niet nog een met scherm kopen. Het is vooral een leuke party trick voor de gasten, maar voorderest voegt het wat mij betreft weinig toe.

Het meest bruikbare wat ik er op doe is kijken welke afvalbak ik voor moet zetten en wat het weer wordt die dag. Maarja, niets wat je niet even snel met je telefoon kan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Je kan toch maar de apps toevoegen die Samsung reeds klaar heeft staan.

Zou liever zelfs apps kunnen installeren of sideloaden