14 inch gaming laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:03
Wat ga je met je laptop doen?
Een beetje het standaard office werk+gaming. Qua spellen speel ik zaken als CK3, Elite, Star Citizen

Wat is je budget?
Om en nabij de €1500.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
"Veel" misschien niet, maar ik ga er best wel eens mee op pad

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee

Ik wil graag een nieuwe laptop, maar ik loop er tegenaan dat ik ook een wat kleinere wil, die ik mee kan nemen. Ik heb nu een 14 inch en ben heel tevreden met dat formaat. Met 15+ inch vind ik een hele stapel geschiktere laptops, maar bij 15 inch is het heel beperkt.
Wat betreft specs, zit ik te denken aan minimaal 16GB, 1TB SSD, geschikt om aan te sluiten op docking station met USB-C (niet per se om op te laden, want dat zal beperkt mogelijk zijn als ik ook wil gamen), fatsoenlijke grafische kaart.
Scherm hoeft niet meer dan Full HD te zijn, gezien ik de laptop op een extern scherm zal aansluiten thuis.

De enige laptop die een beetje in de buurt komt, is de uitvoering: Acer Predator Triton 300 SE PT314-51s-79TY
Maar die lijkt me wel een stuk minder dan bijvoorbeeld een uitvoering: Lenovo Legion 5 15ACH6H (82JU008DMH)
Maar ja, die Lenovo is 4cm groter, bijna een centimeter dikker en 600gram zwaarder. Zijn er vergelijkbare laptops, maar dan maximaal 14 inch?