Wired headset voornamelijk voor FPS

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonnyv29
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-07 17:20
Ik ben opzoek naar een nieuwe headset. Momenteel gebruik ik nog de HyperX revolver S maar deze valt bijna uit elkaar.

Ik ben niet echt interested in een wireless headset omdat mijn headset nooit van mijn setup verwijderd zal zijn.
Ik speel best veel verschillende games als het gaat om single player maar ik speel call of duty het liefst zo competitive mogelijk. Denk hierbij aan ranked of gamebattles toernooien.

Ik weet dat er best veel verschil zit in goede headsets en waar hun audio quality sterk in is. Sommige headsets hebben meer bass en sommige performen beter op de hogere frequenties.

Welke headset zou je mij aanraden als het gaat om FP shooters zoals call of duty?

een paar namen waar ik van gehoord heb en over twijfel zijn:

Steelseries arctis nova pro
VZR model one
EPOS H6PRO

Ik hoor graag jullie mening!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcbr
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13-08 16:59
De drie headsets die je opnoemt zijn denk ook allemaal wireless en er zit nogal wat prijsverschil met de EPOS die bijna de helft goedkoper is dan de andere twee. Weet bijna zeker dat je niet ontevreden zal zijn met Steelseries, heb de voor 160 euro arctis 7 + en die klinkt al erg goed maar moet bekennen dat ik geen expert ben. Had hiervoor een HyperX cloud II dacht ik en die was wel bedraad en vond ik eigenlijk ook goed, kwam ook als beste uit reviews in dat segment. Vind het heerlijk wireless btw. Bij de mediamarkt in de Amsterdam zuidoost kan je alle EPOS headsets beluisteren(misschien bij andere grote mediamarkts ook), alleen wel dan het geluid van een demo muziekje, heb je waarschijnlijk misschien vrij weinig aan. Een verkoper daar, ook een COD speler zweert bij die EPOS headsets. Ik zou gewoon reviews lezen en ook YT zijn genoeg reviews te vinden.