Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuessWhoB
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 04-08-2023
Mijn vraag:
Ik krijg van mijn werknemer tussenkomst bij vertoon van de factuur als ik een gsm aanschaf. Wat stopt mij om een gsm te bestellen, deze factuur te tonen en nadien de gsm terug te sturen? (Voor verdere informatie, ik woon en werk in België)

Relevante software en hardware die ik gebruik
N.v.t

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Soortgelijke vragen opgezocht.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:18

Klippy

Still Game

Waarschijnlijk je contract en eventueel de wet. In praktijk waarschijnlijk niets.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:10
Voor de Hollanders onder ons (schaar ik mezelf ook onder) die het niet 100% volgen:
Tussenkomst is standaardtaal in België in de betekenissen ‘financiële bijdrage, tegemoetkoming’ en ‘interruptie, onderbreking’.
(bron)

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dit is fraude en er kan op gecontroleerd worden. Gebeurt in de praktijk zelden maar wil je dat risico nemen?

In ieder geval ontslag op staande voet als ze er achter komen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Afrit13
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 21:09
Fatsoen en integriteit.... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrasshopperNL
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:23
Dat wil je niet toch?
Stel je voor dat jij werkgever zou zijn, en een medewerker van jou zou dat doen?

Precies wat Afrit13 schrijft:
Afrit13 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:34:
[...]
Fatsoen en integriteit.... :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 21:12

M2M

medicijnman

Als het moraal voor die paar knaken al zo laag ligt, wat let je om een geautomatiseerd callcenter op te zetten voor belletjes naar senioren die "computerproblemen" hebben. Levert veel meer op dan een bonnetje bij de baas inleveren.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuessWhoB
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 04-08-2023
Bedankt voor al jullie antwoorden! Ik realiseer me nu dat het inderdaad niet al te slim zou zijn. Ik dacht dat het stukje geld, zeker in deze economie, toch wel van pas zou komen maar inderdaad zoals een aantal van jullie gezegd hebben speelt moraliteit een kwestie. Ik ben zeer tevreden over mijn job en zou voor dat klein beetje geld dit niet willen riskeren. Thanks for the reality check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Mooi, fraude willen we ook niet verder faciliteren dus slotje erop :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.