Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Vraag
Beste antwoord (via Dennis1812 op 04-10-2022 19:08)
waarop dat IP teveel pageviews deed en onze beveiliging hem bande; wat niet erg handig is.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Alle reacties
waarop dat IP teveel pageviews deed en onze beveiliging hem bande; wat niet erg handig is.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Kan gebeuren.
Bij mij werkt het nu weer
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik kom best wel vaak op t.net, maar toch niet ZO veel ;-)
[ Voor 26% gewijzigd door TFHfony op 04-10-2022 19:31 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Nice!Kees schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:05:
Het ip hoefde je in dit geval niet te censureren, want door een gekke routeringsfout/loop kreeg ongeveer de helft van de ipv6 gebruikers een ipv6-adres van onze loadbalancer zelf. Het ip dat daar staat is dus van een van onze servers.
Mijn eerste IP ban ooit...
[ Voor 5% gewijzigd door doogster op 04-10-2022 19:46 ]
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Hopelijk snel opgelost dan, want als de helft allemaal mails begint te sturen
Ons ticketsysteem ziet er atm. ongeveer zo uit:azerty schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 20:48:
Hopelijk snel opgelost dan, want als de helft allemaal mails begint te sturen
/f/image/Zwuklc3F2tLZBAvRcTrrmVmG.png?f=fotoalbum_large)
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
We verwachten natuurlijk wel allemaal nog een persoonlijk mailtje terug ;-)RobIII schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:12:
[...]
Ons ticketsysteem ziet er atm. ongeveer zo uit:
[Afbeelding]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Nou, bedankt voor de copypaste van Kees zijn bericht hierbovenRobIII schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:12:
[...]
[Afbeelding]
Sluiten dat ticket!
Het persoonlijke mailtje wordt gewaardeerd, fijn dat de boel weer werktRobIII schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:12:
[...]
[Afbeelding]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
En dat hebben ze gedaan.... of althans iemand zit nog steeds een toetsenbord een flinke duurtest te geven op dit momentTFHfony schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:15:
[...]
We verwachten natuurlijk wel allemaal nog een persoonlijk mailtje terug ;-)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Inderdaad. NetjesTD-er schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:21:
[...]
En dat hebben ze gedaan.... of althans iemand zit nog steeds een toetsenbord een flinke duurtest te geven op dit moment

TD-er schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:21:
[...]
En dat hebben ze gedaan.... of althans iemand zit nog steeds een toetsenbord een flinke duurtest te geven op dit moment
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WEwhtLY2gNO9xjyk9C5edWS2.gif?f=user_large)
[ Voor 64% gewijzigd door RobIII op 04-10-2022 22:39 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
TD-er schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:45:
Ik zou er een camera op zetten, heb je gelijk een artikel/review te pakken van je HID spullen op je bureau
:strip_exif()/f/image/d1Uf319oWXmameXqhpg8iGjk.jpg?f=fotoalbum_medium)
(Ouwe foto
[ Voor 25% gewijzigd door RobIII op 04-10-2022 22:58 ]
Over mij
Ik wilde dat ook nog even vanavond doen, maar het ging nog 3 keer onderuit (caches zijn een bitch)RobIII schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:37:
Ik heb ze niet geteld maar 't waren een shitton aan mailsEn dan mis je wel een 'bulk reply' optie in je ticketsysteem
[...]
[Afbeelding]

Doe jij jouw ding nou maar gewoon, doen wij de mailsKees schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:55:
[...]
Ik wilde dat ook nog even vanavond doen, maar het ging nog 3 keer onderuit (caches zijn een bitch)
Over mij
Wat is dat kastje met dat Tweakers logo voor ene leuk techy hebbedingetje?
En ja, mijn vader had er gisteren ook last van.
Ik zal hem eens vertellen dat Tweakers zelf de oorzaak was
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Dat krijg je van HQ als bedankje voor elke 10.000 bans die je zetAW_Bos schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:05:
Wat is dat kastje met dat Tweakers logo voor ene leuk techy hebbedingetje?
(Maar als je er ook een wil: astu
Over mij
Dan zal Kees of het serverrack er nu ook eentje krijgenRobIII schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:09:
[...]
Dat krijg je van HQ als bedankje voor elke 10.000 bans die je zet
(Maar als je er ook een wil: astu)

Anyway, thanks. Het ziet er geinig uit.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Kees grossiert in die dingenAW_Bos schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:12:
Dan zal Kees of het serverrack er nu ook eentje krijgen
Over mij