Android TV of gewoon een chromecast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik ben op zoek naar een TV voor in de slaapkamer, waarschijnlijk om steeds content steeds te streamen, geen kabel aansluiting in de kamer (wel voor internet). Is een android tv dan een must (veel meer vrijheid qua installeren van apps, geen aparte android box nodig etc) of zouden jullie gewoon voor een goede prijs/kwaliteit verhouding kijken en het maar met een chromecast doen?

In de woonkamer een LG staan en de OS van een LG vind ik 3x niks. Maar als het om streamen gaat volstaat een chromecast uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:01
Ik vind een gewone Chromecast 10x fijner werken, maar komt ook omdat ik enkel Philips tbs gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik heb hier in de slaapkamer een overtollige 24" monitor waar ik een oude Chromecast in heb geprikt. Monitor zit via een smartswitch aangesloten, telefoon is afstandbediening. Werkt perfect.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:41

Wish

ingwell

Wat denk je te gaan missen qua de via de Chromecast te streamen content versus de content geleverd door apps op AndroidTV?

Als daar geen onderscheid in (en je hebt dan ook nog eens een android telefoon), zou ik gewoon voor de Chromecast gaan. Werkt als een tiet.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
Wish schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:45:
Wat denk je te gaan missen qua de via de Chromecast te streamen content versus de content geleverd door apps op AndroidTV?

Als daar geen onderscheid in (en je hebt dan ook nog eens een android telefoon), zou ik gewoon voor de Chromecast gaan. Werkt als een tiet.
Puur de extra tussenkomst van een mobiel. Echter is een goedkope Android tv iets lastiger te vinden dan een algemene flatscreen. Ik zal dan vooral naar de prijs kijken, thanks voor jullie antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:49

itarix

404 soul not found

een Android TV (waar je ook naar kan chromcasten) is 40 euro of 64euro. Zo duur is dat toch niet? https://tweakers.net/mediaspelers/google/
Of bedoel je een tv met Android TV als besturingsysteem, dat is er ook vanaf 200 euro
categorie: Televisies

Ik zou als ik jou was gewoon kijken naar een tv waarvan je vind dat ie mooi beeld geeft en als je niet met het OS kan leven er voor 40 euro een Chomecast instoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
itarix schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:14:
een Android TV (waar je ook naar kan chromcasten) is 40 euro of 64euro. Zo duur is dat toch niet? https://tweakers.net/mediaspelers/google/
Of bedoel je een tv met Android TV als besturingsysteem, dat is er ook vanaf 200 euro
categorie: Televisies

Ik zou als ik jou was gewoon kijken naar een tv waarvan je vind dat ie mooi beeld geeft en als je niet met het OS kan leven er voor 40 euro een Chomecast instoppen.
Bedoelde idd een televisie met Android OS, thanks 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:41

Wish

ingwell

Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 14:08:
[...]

Puur de extra tussenkomst van een mobiel. Echter is een goedkope Android tv iets lastiger te vinden dan een algemene flatscreen. Ik zal dan vooral naar de prijs kijken, thanks voor jullie antwoorden.
Ah. Bedenk dan of het friemelen met een telefoon dan echt een extra handeling is ten opzichte van het friemelen met een remote voor die tv :)

No drama

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Whats-the-nam3 Aankoopadvies doen we in CEK; je topic is daarheen verplaatst.

Koop een uitvoering: Google Chromecast met Google TV (4K) Wit 8GB. Die heeft een eigen afstandsbediening. Welke tv je koopt maakt niet uit. Maar je hoeft niet met je mobiel te prutsen.
Pagina: 1