De vorige bewoner heeft een loze leiding gebruikt om coax doorheen te trekken. Nu gebruik ik zelf nergens intern coax en is dit naar mijn weten bij geen enkele ISP meer nodig. Deze coax kabel loopt naar een aansluiting precies bij mijn tv. Ik wil deze er uit hebben zodat ik UTP kan trekken, Deze coax kabel lijkt echter (heel) vast te zitten. Heeft iemand van jullie een idee om deze netjes eruit te krijgen? Het enige idee wat ik nog heb is veel kracht/moeite/aggressie gebruiken om de kabel los te trekken maar hierbij heb ik natuurlijk kans op breken en alsnog niet los komen. Nu is dat breken niet persee erg, maar het alsnog niet loskomen wel. Breken wordt pas erg indien dit op meerdere plekken gaat gebeuren.
Mocht de COAX kabel er uiteindelijk daadwerkelijk uit komen, zal ik de UTP (uit voorzorg) met flink wat vaseline of ander smeermiddel door de loze leiding heen trekken.
Opmerkingen/ideeën/suggesties zijn welkom!
Mocht de COAX kabel er uiteindelijk daadwerkelijk uit komen, zal ik de UTP (uit voorzorg) met flink wat vaseline of ander smeermiddel door de loze leiding heen trekken.
Opmerkingen/ideeën/suggesties zijn welkom!