Goedendag,
Mijn CV is helaas stuk gegaan (17 jaar oud)
Jaren 60 flatwoning - F label - gezin van 5
Ik wil een nieuwe laten plaatsen en heb een offerte ontvangen.
Ik heb naar huur gekeken maar vind dit niet rendabel.
Onze situatie is een beetje apart. We hebben geen centrale rook geleider in onze flat, en de VVE gaat dit niet op korte termijn in orde maken, dus alle bewoners hebben nog een rook geleider pijp bij de balkons (niet legaal meer dat weet ik)
Men vraagt 2200 euro netto voor het volgende:
Het gaat om een Intergas 24/18 CW3 kost retail ongeveer 900 euro.
Toen ik vroeg waarom hun 1500 euro voor de ketel vroegen was hun antwoord:
Antwoord monteur:
" Klopt alleen de aansluiting is concentrische en wij leveren hem 80/80 dat betekend excentrische maakt geen verschil is puur de aansluiting van lucht en rookgas afvoer. "
Dus hier zit dan een prijs verschilv an 600 euro in?! In een pijp constructie boven op de CV of moet er ook in de CV aanpassingen gemaakt worden om hem 80/80 te maken?
De kosten voor de montage/demontage zelf zijn ongeveer 550 euro, wat wel fair is denk ik zo.
Ik zie niets geks hieronder al dan niet wat karig en wat fluff om het lijstje imposanter te laten lijken dan het is.
:strip_exif()/f/image/CmB2Aw5o0gmi48NqIqZhZYlR.jpg?f=fotoalbum_large)
We hebben geen riool afvoer en de CV lekt water via een slang in een emmer, vandaar dat er wat meerwerk is om wat pijpjes aan te leggen in de keuken hiervoor, dus hiervoor snap ik de extra kosten.
Bedrijven zoals CVtotaal willen ons niet helpen ivm we geen centrale rook afleider hebben in het pand, dus ik weet niet of ik met beperkte opties te maken hebt en hierdoor een premium moet aftikken.
Mijn CV is helaas stuk gegaan (17 jaar oud)
Jaren 60 flatwoning - F label - gezin van 5
Ik wil een nieuwe laten plaatsen en heb een offerte ontvangen.
Ik heb naar huur gekeken maar vind dit niet rendabel.
Onze situatie is een beetje apart. We hebben geen centrale rook geleider in onze flat, en de VVE gaat dit niet op korte termijn in orde maken, dus alle bewoners hebben nog een rook geleider pijp bij de balkons (niet legaal meer dat weet ik)
Men vraagt 2200 euro netto voor het volgende:
Het gaat om een Intergas 24/18 CW3 kost retail ongeveer 900 euro.
Toen ik vroeg waarom hun 1500 euro voor de ketel vroegen was hun antwoord:
Antwoord monteur:
" Klopt alleen de aansluiting is concentrische en wij leveren hem 80/80 dat betekend excentrische maakt geen verschil is puur de aansluiting van lucht en rookgas afvoer. "
Dus hier zit dan een prijs verschilv an 600 euro in?! In een pijp constructie boven op de CV of moet er ook in de CV aanpassingen gemaakt worden om hem 80/80 te maken?
De kosten voor de montage/demontage zelf zijn ongeveer 550 euro, wat wel fair is denk ik zo.
Ik zie niets geks hieronder al dan niet wat karig en wat fluff om het lijstje imposanter te laten lijken dan het is.
:strip_exif()/f/image/CmB2Aw5o0gmi48NqIqZhZYlR.jpg?f=fotoalbum_large)
We hebben geen riool afvoer en de CV lekt water via een slang in een emmer, vandaar dat er wat meerwerk is om wat pijpjes aan te leggen in de keuken hiervoor, dus hiervoor snap ik de extra kosten.
Bedrijven zoals CVtotaal willen ons niet helpen ivm we geen centrale rook afleider hebben in het pand, dus ik weet niet of ik met beperkte opties te maken hebt en hierdoor een premium moet aftikken.
[ Voor 35% gewijzigd door Wowhead op 04-10-2022 10:31 ]
:strip_exif()/f/image/3E1swo4bGEXjtBZuO0zhozZm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WZahqESgdKo7d7ZYqn9qPT6i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aTWgD5opzE6OR3lMb9amhAe1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/x8DHjZr2udwruhYOOQzEK5qt.jpg?f=fotoalbum_large)