Hallo,
Ik werk met een Windows Surface. Tijdens mijn werk gebruik ik OneNote intensief.
In mijn notities heb ik ook PDFs staan. Bij het invoegen kies ik voor "Bestand koppelen", omdat het "Afdruk invoegen" niet fijn werk.
Een ingevoegde PDF wil ik voorzien van opmerkingen (met de Surface Pen).
Om PDFs te bewerken met de Pen heb ik drie programma's tot mijn beschikking:
Maar als ik Edge instel, dan kan ik het bestand openen en bewerken.
Maar zodra ik het wil opslaan krijg ik de melding "Microsoft Edge kan dit PDF-bestand niet opslaan. Probeer het later nog een keer". Dan moet ik het bestand opslaan als en opnieuw in de OneNote notitie koppelen... dat werkt dus ook niet.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
PS: we kunnen geen andere software zelf installeren. Dit wordt door de (IT) organisatie beheerd.
Ik werk met een Windows Surface. Tijdens mijn werk gebruik ik OneNote intensief.
In mijn notities heb ik ook PDFs staan. Bij het invoegen kies ik voor "Bestand koppelen", omdat het "Afdruk invoegen" niet fijn werk.
Een ingevoegde PDF wil ik voorzien van opmerkingen (met de Surface Pen).
Om PDFs te bewerken met de Pen heb ik drie programma's tot mijn beschikking:
- Bluebeam : erg zwaar voor alleen aantekeningen
- Adobe : niet gebruiksvriendelijk met een Pen
- MS Edge : super gebruiksvriendelijk met een Pen
Maar als ik Edge instel, dan kan ik het bestand openen en bewerken.
Maar zodra ik het wil opslaan krijg ik de melding "Microsoft Edge kan dit PDF-bestand niet opslaan. Probeer het later nog een keer". Dan moet ik het bestand opslaan als en opnieuw in de OneNote notitie koppelen... dat werkt dus ook niet.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
PS: we kunnen geen andere software zelf installeren. Dit wordt door de (IT) organisatie beheerd.
[ Voor 4% gewijzigd door LinkinTED op 04-10-2022 08:24 ]