btw check die highscores..dat kan bijna niet echt zijn:
de nr 1 heeft gewoon 1842 !
3e keer haalde ik al 14.Op dinsdag 28 augustus 2001 13:46 schreef Eraser127 het volgende:
k'kom niet hoger dan 13
3d pong
Verwijderd
Gaat een stuk sneller al
eej 273.Op dinsdag 28 augustus 2001 14:01 schreef Horus het volgende:
En als we het dan toch over verslavende spelletjes hebben, deze werd een paar dagen geleden gepost, ook leuk:
3d pong
das een verslavend spelleke.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Zit nu op 43x trouwens...blergh oefenen!
aangezien Flash Zuigt en 22/100 kliks niet oppakt...
Nee, daarom zit ik nu op 43?Op dinsdag 28 augustus 2001 14:30 schreef Wesley het volgende:
40 x lukt NOOIT...
aangezien Flash Zuigt en 22/100 kliks niet oppakt...
En ik heb niet die dubbelklik 'cheat'...
Verwijderd
Verwijderd
leuk!Op dinsdag 28 augustus 2001 14:01 schreef Horus het volgende:
En als we het dan toch over verslavende spelletjes hebben, deze werd een paar dagen geleden gepost, ook leuk:
3d pong
169 tot nu toe mn hoogste
dat spel bugt, de computer kan hem een CM voor jou door het muurtje duwen, dan kun jij nix doen,Op dinsdag 28 augustus 2001 14:52 schreef R0decker het volgende:
[..]
leuk!
169 tot nu toe mn hoogste
Verwijderd
dat is wel kloten jaOp dinsdag 28 augustus 2001 15:18 schreef ItSnows het volgende:
GDVRDMME
Ben ik bij 47 gaat de telefoon
hahaha ik kan er wel om lachen
Verwijderd
Edit: JAJAJAJA!!!! Nummertje 55 met 105!!!!!!! Beat that!
kickups: 45 keer
pong: 277 (moet beter kunnen)
deze worden zeker gebookmarked
Choose life
ik kom in de buurt: 74e met 86 punten... ff oefenen dusOp dinsdag 28 augustus 2001 15:37 schreef Diesel_boy het volgende:
10e keer ongeveer: 56!!! Net niet in de Top 100
Edit: JAJAJAJA!!!! Nummertje 55 met 105!!!!!!! Beat that!
en pong intussen 298 punten.
Maar nu word ik er gek van dus ik ga dr maar effe mee kappen (ik voel de RSI al bijna langs mijn arm omhoogkruipen)
Choose life

6e poging...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Bij de weg, na 786 sec. proberen heb ik 42 pt. gehaald! Best wel goed al zeg ik het zelf
Verwijderd
nu haalik amper de 25...
Verwijderd
probeer het te doen terwijl je een groot bestand unrart ofzo
Verwijderd
Dat krijg je als je niet FF de search checkt.Op dinsdag 28 augustus 2001 13:29 schreef Chilly_Billy het volgende:
Ow, weet ik veel!!
Laat maar, ik gooi het er wel op dat de batterijen van m'n Logitech leeg zijn.
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat als je via een bedrijfsnetwerk die spelletje speelt het een stuk sneller gaat dan via een analoog teleoonlijntje.
Wel leuk en verslavend..
Verwijderd
Probeer jij 'm maar te vinden. Kom 1 thread tegen, maar die staat is HK waar chilly_Billy nog niet in kan.Op dinsdag 28 augustus 2001 22:27 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet FF de search checkt.

haha!
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
ZzzzOp dinsdag 28 augustus 2001 13:28 schreef Chilly_Billy het volgende:
http://spikything.com/games/kickups/
leuk spelletje
anything new
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
haalde de eerste keer gewoon 180+ bij kickups.
sta in de top 100.
Verwijderd
32e plaats met 363 punten en 17e plaats met 506 punten!!! Probeer dat meer eens te verbeteren, gebruik wel je nickname anders kan ik je natuurlijk niet geloven
----
EDIT
Het is inmiddels 1147 geworden, dit levert mij een magere 12e plaats op, ik had toch wel verwacht dat ik in de top 10 zou komen.
Verwijderd
na het spelen kreeg ik een melding van norton en ik heb die hele dag geen vage files geopend.
11Op dinsdag 28 augustus 2001 13:28 schreef Chilly_Billy het volgende:
http://spikything.com/games/kickups/
leuk spelletje
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
94Op dinsdag 28 augustus 2001 14:01 schreef Horus het volgende:
3d pong
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.