Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Activeren electrische bijverwaming Remeha Eria

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MarcoMarco
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 07-12-2024
Sinds ik zonnepanelen heb, gaat de comfort temperatuur tapwater in om 12:00, water temp 50 graden.

Het valt me op dat hoewel het tapwater 39 graden is om 12:00 , de electrische bijverwarming gelijk maximaal aangaat en de warmtepomp 10Kw stroom trekt totdat het boilervat op temp is.

Mijn vraag: Is het mogelijk om de opwarming naar 50 graden te doen zonder electrische bijverwarming ?

Remeha Eria 11 Lucht/water.
Gebruik 12.300 Kw per jaar totaal, dus best een enorm verbruik, denk 8000 Kw daar voor de pomp is. December/Jan gaat naar 1700 Kwh. Nieuwbouw, buren gebruiken ongeveer zelfde…..

Gr. Marco

Alle reacties

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 01:12
Dit kan kloppen. De basis instellingen slaan nergens op. En er zit een fout in de software.
Houdt de topics in de gaten, ik kom met een oplossinh met een parameterlijst en een oplossing voor een software probleem wat erin zit.

• MarcoMarco
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 07-12-2024
Heb ik inmiddels opgelost door DP051 op 0 te zetten in het monteursmenu (code 0012 om erin te komen).
[Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-M5ec0PIcNPbKZy7FQ7I6VNWoA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/48ceH1kD0nXDZAg2ntc5xcnC.png?f=fotoalbum_large