Duitse Samsung TV, werkt deze goed in Nederland?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:17
uitvoering: Samsung QLED Q80A (2021) 65" (Duits model) Zwart

Heeft iemand ervaringen met dit type toestel? Werkt deze naar behoren in Nederland?
Ik lees op internet nl dat om zulke toestellen in NL werkend te maken de service tag oid veranderd zou moeten worden maar dat dit ook weer nadelen had, ik kan er naast zitten en weet niet of dit ook het geval is voor dit type toestel.

Iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Wat wil je gebruiken, via hdmi werkt het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
hcQd schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:21:
Wat wil je gebruiken, via hdmi werkt het sowieso.
Ik was meer benieuwd naar wat de minpunten zijn tov een nederlands model. Aangezien een NL model een paar tientjes meer kost. Het is vnl voor tv kijken, misschien een playstation spel spelen in de toekomst en wat streamen. Ik zag op Youtube dat de Samsung TV's goede beeldkwaliteit hadden en AI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
De minpunten staan beschreven onder het kopje Tuner, bij Landinfo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 18:57

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Gebruik je de CI+ module in de TV? Dat is het voornaamste verschil denk ik. Het NL model is geschikt voor DVB-C in Nederland. Als je Ziggo TV wil kijken zonder extra kastje gaat het Duitse model (misschien) niet werken.

[ Voor 30% gewijzigd door Bensjero op 03-10-2022 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:39
Ik zou lekker voor Oled gaan, mits je niet je tv in vol zonlicht hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
Ik heb de TV sochtends wel in vol zonlicht staan (heb grote ramen).
Dacht aan Qled vanwege wat minder reflectie en inbranden bij Oled.
Ik gebruik geen TV modules, ik heb de T-mobile TV app op mn chromecast staan, zou wel fijn zijn als ik deze app ook op de TV zelf zou kunnen gebruiken. De smart functionaliteiten zou ik wel graag gebruiken, maar of dit gaat werken is een vraag.
Landinfo Let op: Dit is een model van buitenlandse (niet-NL of BE) herkomst, mogelijk werkt deze niet op het Nederlandse of Belgische digitale (kabel)netwerk. Het kan zijn dat deze met handmatige instellingen wel werkt, of dat het helemaal niet gaat werken. Ook het Smart TV gedeelte kan alleen zijn gericht op de markt van het land van herkomst, waardoor bepaalde diensten niet werken of ontbreken. Neem voor meer informatie contact op met je favoriete webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Het was nooit heel moeilijk de smart-hub regio aan te passen, zijn genoeg instructies voor te vinden als je even zoekt. Of het met dit model nog werkt durf ik echter niet te zeggen, maar ik verwacht van wel. Chromecast blijft altijd een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saken
Inmiddels een NLse gekocht bij een andere winkel. Ik heb de recensies van het betreffende bedrijf geraadpleegd en die zegden niet veel goeds.
Pagina: 1