Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauki
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 21:03
Ik heb mijn Samsung S22 ultra in de reparatie, dus alles in de backup gedaan waaronder ook whatsapp. Ik wilde alles weer overzetten op mijn oude Samsung S10. Maar dat ging niet zonder problemen. Afgezien van dat de completen backup niet werkt omdat de Samsung S10 te weinig geheugen heeft. Ben ik veel van mijn whatsapp geschiedenis kwijt. Ik heb wel een back up gemaakt in de cloud. Maar toch worden de groepschats niet overgezet? Hoe kan dit? En wie helpt mij dit te herstellen??

Omdat de S22 werd opgehaald voor reparatie moest deze terug naar de fabrieksinstellingen. Maar voordat ik dat gedaan had, heb ik een goede backup gemaakt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Backup wordt opgeslagen in Google Drive of lokaal.
Lokaal heb je niet meer tenzij je de whatsapp map hebt overgezet. Dus ben je afhankelijk van Google Drive.
Deze werkt alleen als je dit ingeschakeld hebt en met het juiste account bent ingelogd en dat je natuurlijk handmatig een backup hebt gemaakt.

Op zich zou dit gewoon goed moeten werken tenzij de backup in Drive niet actueel is of dat er overheen geschreven is door een backup die niet volledig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauki
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-01 21:03
Garret1410 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 12:09:
Backup wordt opgeslagen in Google Drive of lokaal.
Lokaal heb je niet meer tenzij je de whatsapp map hebt overgezet. Dus ben je afhankelijk van Google Drive.
Deze werkt alleen als je dit ingeschakeld hebt en met het juiste account bent ingelogd en dat je natuurlijk handmatig een backup hebt gemaakt.

Op zich zou dit gewoon goed moeten werken tenzij de backup in Drive niet actueel is of dat er overheen geschreven is door een backup die niet volledig is.
Datum en tijdstip van de whstapp backup in Google drive klopt. Ik heb handmatig een backup gemaakt ook extra van whatsapp (nog naast de gewone backup van de hele telefoon)
. Dus ik snap ook echt niet waarom niet niet werkt?