zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Bedoel je dingen als analoge lijn, ISDN-lijn, etc... of bedoel je iets anders?
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Over standaarden staat iets in de FAQ: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/18#18
Als je interesse hebt in een vaste verbinding kun je bijvoorbeeld kijken op www.kpn.com (er zijn ook andere aanbieders hoor, maar die weet ik zo snel even niet).
Of bedoel je wat pven zegt?
Als je interesse hebt in een vaste verbinding kun je bijvoorbeeld kijken op www.kpn.com (er zijn ook andere aanbieders hoor, maar die weet ik zo snel even niet).
Of bedoel je wat pven zegt?
Nee , niet datgene dat in de faq staat. Ik bedoel eigenlijk kosten VPN ( vergelijk tussen meerdere providers ) en huurlijnen ( prijzen per afstand en snelheid ). Gewoon een overzicht zodat je in 1 oog opslag kunt zien wat wanneer goedkoper is bij welke snelheid. Nu moet ik 10 tallen mensen bellen en een x-tal sites bezoeken en nog is dat geen goede oplossing.
KPN heft wel een Vaste Verbindingen Programma kan je ergens downen op site van kpn
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
okok , maar is er nergens een onafhankelijk bedrijf dat dit heeft ? Ik weet zekers dat ik niet de eerste ben die dit wil weten.........
Er is in het verleden nogal wat gepost over huurlijnen ([search=huurlijn]), maar daar doorheen bladerend kan ik niet zeggen dat er veel zinnige antwoorden zijn gekomen.
|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nee dat klopt daar had ik ook al tussen lopen zoeken en ook op VPN , daar komt wel iets zinnigers uit maar ook niet veel.
Pagina: 1