My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Vraag
Alle reacties
Ik heb even bij verschillende maten fittings gekeken, maar ze lijken allemaal niet compatibel met de printers van Da Vinci. XYZ is een budgetfabrikant die expliciet printers maakt waar je zelf niks mee kan; het zijn kant en klare instapprinters, ze verkopen ook geen reserveonderdelen.
Ik zou je aanraden om, als je op het punt bent waar je fittings gaat veranderen, gewoon een echte 3D-printer te kopen van een betrouwbare fabrikant. Ik heb bijv. de Ender 3 V2 regelmatig voor 250 euro gezien, die gebruikt standaard onderdelen die makkelijk te vervangen zijn. Lijkt me een stuk interessanter dan de juiste fitting zoeken voor deze printer.
Ik zou je aanraden om, als je op het punt bent waar je fittings gaat veranderen, gewoon een echte 3D-printer te kopen van een betrouwbare fabrikant. Ik heb bijv. de Ender 3 V2 regelmatig voor 250 euro gezien, die gebruikt standaard onderdelen die makkelijk te vervangen zijn. Lijkt me een stuk interessanter dan de juiste fitting zoeken voor deze printer.
De printer doet precies wat ik wil, als ie het doet... zou een beetje gek zijn om 250 euro over de balk te smijten toch. Ook niet geheel milieutechnisch verantwoord
Ik print denk ik 10 kleine items op jaarbasis of zo.
Of de Ender een "echte printer" is daar willen de meningen ook nog wel eens over verdeeld zijn volgens mij.
Maar goed. We zijn hier op tweakers, ik ben dus niet vies van wat tweaken. Het feit dat het ding weer werkt is belangrijker dan dat er "een" werkende printer staat.
Of de Ender een "echte printer" is daar willen de meningen ook nog wel eens over verdeeld zijn volgens mij.
Maar goed. We zijn hier op tweakers, ik ben dus niet vies van wat tweaken. Het feit dat het ding weer werkt is belangrijker dan dat er "een" werkende printer staat.
---------------
Misschien kan je een nieuw schroefdraad tappen?
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik zat te denken om de oude fitting daarvoor te gebruiken inderdaad.Sebazzz schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 10:21:
Misschien kan je een nieuw schroefdraad tappen?
---------------
Met dank aan 123-3d.nl het SKU nummer weten te vinden, en zo kwam ik uiteindelijk uit bij een Duitse leverancier. Wel hoge verzendkosten, dus maar meteen 2 items besteld.
https://www.comprise.de/3...elease-coppler_33005_1696
https://www.comprise.de/3...elease-coppler_33005_1696
---------------
Pagina: 1