Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinmowo
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-10-2022
Mijn vraag
Ik krijg mijn cloud key controller niet geupdate, ik loop al even achter, maar zou moeten kunnen via de release gegevens van 5.10.21-x naar 7.2.94. Als ik "pas update toe" kies rattelt hij wel even, maar egbeurd verder niks. Via de app op ipad en telefoon ook niet

Relevante software en hardware die ik gebruik
Heb een UniFi Switch 8 POE-150W met SW 6.3.11.14082, twee UniFi AP-AC-Pro met SW 6.2.35.14043 en dan de cloud key

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alles al een keertje uit/aan gezet, herstart etc

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vFKD08fCZHunsjk3XNtXwpzCB7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/el7RXajniOEnpKHYgdRWkxU0.jpg?f=fotoalbum_large

Gr.
Edwin

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:52
Bekijk deze pagina eens https://help.ui.com/hc/en-us/articles/204910064 en probeer hem via SSH te updaten / upgraden.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Als bovenstaande niet lukt omdat hij aangeeft dat je te weinig ruimte hebt moet je de Cloud key opnieuw opstarten. Er bestaat een kans dat zijn flash stuk is en hij daarna niet meer opstart, helaas al een paar keer meegemaakt met de Gen1.

Maak dus erst een backup van al je settings!

[ Voor 9% gewijzigd door nelizmastr op 03-10-2022 08:47 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimoomen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-12-2022
Momenteel ben ik de gelukkige bezitter van een Cloudkey Gen2, echter na 19 dagen was mijn Hardeschijf vol en nam hij geen beelden meer op. Hij gaf aan dat de hd vol was. Hierna heb ik het geheel opnieuw geinstalleerd door gebrek aan kennis. Ik ben geen ICT man.

Wellicht kan iemand van jullie mij helpen waar in de software je kan aangeven dat er automatische overschrijving van de hd wel plaats vindt.

Kunnen jullie aangeven waar en in welk menu ik dit kan vinden zodat ik wel altijd mijn opnames heb.
Er is namelijk al een aantal keer een opsporingsverzocht mannetje langs geweest :)

Ik hoor graag van jullie alvast bedankt
grt

Pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Hij zou automatisch moeten overschrijven wanneer de harde schijf vol is.

Hij schrijft wel naar de HDD toch en niet naar intern geheugen?
Anders wellicht een grotere schijf erin doen en je opschoon schema aanpassen,
dat-ie bijv. na 7 dagen begint met de oudste beelden te schonen.

I reject your reality and substitute my own