Problemen bij bepaalde streams.

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyFrans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 13-05 15:50
Een goedemiddag,

Ik zou even voor op willen stellen dat ik niet zeker weet of dit het goede sub forum is om op te posten en of ik hier een vraag over mag stellen, zo niet zie ik deze post wel verwijderd worden en zou ik hiervoor mijn excuses aan willen bieden.

Mijn vraag/probleem is het volgende,

Ik kijk vaak naar sport streams via het internet (Lees illegaal), ik zal geen links delen maar ik heb nu al op verschillende websites over de laatste 6 maanden ongeveer het probleem dat ik bij sommige streams de melding zie: "we are having technical issues at present, please try again".

Na rond vragen op de websites blijken de streams wel te werken voor andere.
Is er iets wat ik kan doen om dit op te lossen?

(Kleine side note, ik gebruik geen VPN. Met VPN werkt het overigens ook niet maar dat is een andere error, mods van de websites raden ook altijd aan VPN uit te zetten en het dan te proberen).

Relevante software en hardware die ik gebruik

Ik ben klant bij Xs4all, heb glasvezel (via het punt van KPN) en heb de Fritzbox 7590. Ik heb het geprobeerd op zowel Google Chrome, Opera en Firefox.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik denk persoonlijk dat het wat heeft te maken met Xs4all of KPN (of wie het ook beheerd), het rare hier aan is dat andere mensen die ik ken de problemen niet hebben in een zelfde situatie. Ook na weken googelen ben ik nog steeds niet op een oplossing gekomen, mocht deze er überhaupt zijn.

Bedankt voor het lezen en ik zie jullie reacties graag tegemoet.

Mvg, Frans.

*Edit spelling.
*Edit 2, Mocht je in de zelfde situatie zitten (het Xs4all en KPN verhaal) en je wilt testen of de stream bij jezelf ook niet werkt zou ik deze via DM wel willen sturen, mocht dat mogelijk kunnen zijn

[ Voor 12% gewijzigd door OnlyFrans op 02-10-2022 16:20 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Hier gaan wij niet bij helpen.

www.google.nl