Hoi Allemaal,
Ik wil graag op een kale plek in mijn tuin iets nieuws planten. Er staan nu rozen, helaas hebben die het afgelopen 3 jaar nooit goed gedaan en wil graag iets anders. Hier staan er nog wel wat in bloei, maar er zitten geregeld ziektes in en dan is het vaak een dor hoopje bij elkaar.
Er staat nu een constructie met van hout met staaldraden op bepaalde hoogtes.
Zie foto voor een gedeelte van de constructie.
Het houtwerk is 2 meter hoog en het gaat om een breedte van 6 meter.
Die plant die nu in aarde staat ga ik dan ook verwijderen.
Ik zat te denken aan een blauwe regen, we willen graag iets wat bloeit in de zomer. Liefst in de kleur paars/roze. Ik vraag me alleen af of het frame wel hoog genoeg is voor een blauwe regen en of dat niet te grof is. Hebben jullie nog andere suggesties of is blauwe regen ok?
Ik wil graag op een kale plek in mijn tuin iets nieuws planten. Er staan nu rozen, helaas hebben die het afgelopen 3 jaar nooit goed gedaan en wil graag iets anders. Hier staan er nog wel wat in bloei, maar er zitten geregeld ziektes in en dan is het vaak een dor hoopje bij elkaar.
Er staat nu een constructie met van hout met staaldraden op bepaalde hoogtes.
Zie foto voor een gedeelte van de constructie.
Het houtwerk is 2 meter hoog en het gaat om een breedte van 6 meter.
Die plant die nu in aarde staat ga ik dan ook verwijderen.
Ik zat te denken aan een blauwe regen, we willen graag iets wat bloeit in de zomer. Liefst in de kleur paars/roze. Ik vraag me alleen af of het frame wel hoog genoeg is voor een blauwe regen en of dat niet te grof is. Hebben jullie nog andere suggesties of is blauwe regen ok?
:strip_exif()/f/image/6bJfnhxY4eQt1ihMP3wxdHWL.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door socommeister op 02-10-2022 08:09 ]