Ik heb nu uitvoering: HP Omen 17-cb0925nd deze laptop en daar wil ik graag 3 beeldschermen aan toevoegen. Nu weet ik niet alles over deze topic. De laptop heeft dus een aantal "display uit" poorten. Hoe kan ik hier drie beeldschermen aan toevoegen. Moet ik ze allemaal apart per poort connecten? dus één bij thunderbolt, één via usb-c etc.?
Voor de beeldschermen betaal ik het liefst rond de 600 euro, al zie ik dat beeldschermen met thunderbolt al een stuk duurder zijn.
Is er een manier hoe ik via alleen de hdmi/thunderbolt/minidisplay etc alle dire de monitoren kan verbinden? dus niet allemaal via een aparte kabel? ik zag dat een splitter niet werkt voor extra werkruimte.
dankjewel alvast!
Voor de beeldschermen betaal ik het liefst rond de 600 euro, al zie ik dat beeldschermen met thunderbolt al een stuk duurder zijn.
Is er een manier hoe ik via alleen de hdmi/thunderbolt/minidisplay etc alle dire de monitoren kan verbinden? dus niet allemaal via een aparte kabel? ik zag dat een splitter niet werkt voor extra werkruimte.
dankjewel alvast!