Facebook bedrijfspagina nieuwe layout, likes en volgers?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico_van_wijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 16:39
Sinds kort is onze bedrijfspagina overgezet naar de nieuwe layout van Facebook. Van de één op andere dag is dat automatisch gedaan zonder dat we hier voor hebben gekozen.

Ik moet zeggen, dat we nog erg moeten wennen aan de manier waarop hij nu beheerd wordt.

Nu kon je vroeger vrij eenvoudig zien hoeveel volgers en hoeveel likes je pagina precies had. En ook wanneer je de likes had gekregen. Deze functie lijkt helemaal weg te zijn. Weet iemand waar die functie nu te vinden is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-05 17:11
Log je wel in als je bedrijfspagina? Via de Facebook app doe je dat door rechtsonder te drukken op menu. Vervolgens kun je dan bovenaan wisselen naar je bedrijfspagina. Daar zie je nog steeds alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ja, dit lijkt FB eindelijk na een paar jaar flink te pushen. Ik had een paar andere pagina's, maar die zijn nu ook beiden overgezet. Zelf vind ik dit wel een verademing omdat je je pagina als apart profiel met nieuwsoverzicht kan gebruiken, en bijv. in je overzicht ook pagina's uit je branch kan volgen. :)

Maar als je rechtsboven overschakelt naar je 'nieuwe' pagina, en in het linker menu naar je profiel gaat (link met de naam van je pagina), dan die je die pagina met bovenaan je aantal volgers en likers. Klik er op en je ziet wie je fans zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 01-10-2022 19:45 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico_van_wijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 16:39
[b]AW_Bos in "Facebook bedrijfspagina nieuwe layout, likes en volgers?"
Maar als je rechtsboven overschakelt naar je 'nieuwe' pagina, en in het linker menu naar je profiel gaat (link met de naam van je pagina), dan die je die pagina met bovenaan je aantal volgers en likers. Klik er op en je ziet wie je fans zijn :)
Klopt, je ziet dan naast je profiel foto het aantal likes en volgers, zoiets als: 3,9 d. vind-ik-leuks • 4,0 d. volgers
Als je daar dan op klikt kom je inderdaad bij je volgers en likers. Echter zie je niet het exacte aantal volgers en likers maar afgerond. Ook zie je niet meer zo als vroeger de laatste likes en volgers. Vroeger kon je dan zien wie zich het laatst had aangemeld, er stond dan: 3 uur geleden achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-05 18:53
Ik had die omzetting ook maar ben terug gegaan naar de standaard layout. Binnenkort wordt iedereen verplicht overgezet maar ik vond het niet fijn. dubbele meldingen van nieuwe berichten in zowel persoonlijk als bedrijfsprofiel en het omschakelen vond ik niet prettig. Bij terug gaan naar standaard layout wel alle content die je geplaatst hebt op de nieuwe layout verdwenen maar daar waarschuwt Facebook ook voor.