Toon posts:

PCI kaarten voor slim line kasten.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand aan adresje waar je PCI kaarten (modem, netwerk) voor die lage slimline kasten kunt krijgen?

Ik heb de search geprobeerd maar had helaas geen succes.

Al vast bedankt.

Verwijderd

Je hebt dan een moederbord nodig, dat in een slimline-kast past. Die moederborden kan je dan voorzien van een riserkaart, waar je je gewone pci-kaarten in kan steken.

Meer weet ik er ook niet van.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bij de Micro-ATX moederborden staat telkens heel trots: 3 PCI sloten. Maar wat je erin kunt steken en waar dat te krijgen is staat er niet bij.

Hetzelfde geldt voor LAN-on board. Prachtig allemaal, volgens alle MB-fabrikanten kan het, maar niemand verkoopt die dingen volgens mij :'(.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Lan onboard? probeer het eens met de Aopen MX3s deze heeft alles onboard (Video/lan/sound)

heb er zelf ook 1, prima spul!

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
En heb je misschien ook een 'laag' modem (ISDN) hiervoor?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bel Quote of Laser eens. Laser verkoopt nu ook losse hardware, niet goedkoop maar ze leveren ons ook die halfhoge pci isdn en LAN kaarten

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Veel kaartjes zijn best klein, alleen die metalen strip is zo groot (waar de schroef in moet). Ik heb ook wel van mensen gehoord dat ze gewoon die strip inkorten.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Inderdaad de strip "inkorten". Echter hebben de fabrikanten (zoals bijv. Aopen) speciale series van insteekkaarten voor hun slimcases.

Van Aopen weet ik dat ze bijv een TNT2 M64 in een slim uitvoering hebben: Modems doe je bij zo'n PC meestal extern via USB, of via de AMR :r

Verwijderd

Ik zou voor die PCI riser kaarten gewoon de PC winkels in de buurt gaan afbellen, en de landelijke e-mailen.
Niet zo moeilijk doen joh ;)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ho stop... Ik heb ergens een advertentie gezien over kasten die vooral in/bij de industrie worden gebruikt (vrij laag, stapelbaar, mobo horizontaal ect ect..

Als je het echt wilt weten dan zal ik het adres even opzoeken, alleen je moet volgens mij dan wel een 'heel' systeem kopen...

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• winnubst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 14:25
kijk ook eens in dit topic. [topic=192893/1/100] Het gaat over een tussenstukje voor pci sloten met een hoekje erin.
Pagina: 1