Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzymozzy
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 09-01-2024
Hallo,

Ik heb een tuinhuis in de vorm van een L. Ik zou dit maximaal willen benutten. Hierop zouden er een paar zonnepanelen kunnen op geplaatst worden. De ene kant is zuidelijk de andere kant die geschikt is westelijk. Kunnen deze gecombineerd worden op 1 kring?
Het westen zal pas duren tot in de middag dat ze belast zullen worden. Heeft dit dan invloed op diegene dat zuidelijk liggen?
Worden deze dan allemaal in serie geschakeld of is het interessant om ook parallel aan te sluiten?

Alvast bedankt voor de feedback!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqS8r2_W3xPMNA5OSk5GUwVoVSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4BIFkr1GtdUfSszRSqoDaLDD.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:21
Tips bij openen offerte topic zonnepanelen

Op string omvormer per legrichting een aparte string natuurlijk

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzymozzy
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 09-01-2024
Momenteel is er al 1 kring bezet van het huis. Dus heb maar 1 kring meer over op de opvormer. Dus eigenlijk zou ik moeten kiezen op het tuinhuis voor slechts 1 dak richting? Dit kan niet gecombineerd worden op 1 of andere manier?
Wat gebeurd er indien deze toch zouden gekoppeld worden met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:21
@Kozzymozzy vul de TS even aan?

Je komt hier om hulp, prima, maar hebt zelf de technische kennis niet, geen probleem.

Maar om je te helpen is de context nodig

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.