Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 14-10 21:36
Ik ben altijd een iPhone gebruiker geweest en wil graag een keer Android proberen.

Huidige mobiel
Ik gebruik al ongeveer 2 jaar de iPhone 12 Pro Max (destijds 1250 euro).
En vertik om voor alleen de dynamic island de iPhone 14 voor 1480 te kopen.
Ookal zit ik financieel goed.

Zoektocht
Ik heb alle toestellen en websites doorgenomen van Xiaomi, OnePlus, Oppo etc. maar ik word gek.
Je hebt zoveel soorten en met zoveel verschillende benamingen en letters. Ook in dezelfde prijscategorie.

Waar moet ik uberhaupt beginnen?

Ik schaam me diep want ik werk in de IT en zelfs ik kom er niet uit. Dit is waarom mensen ook denk ik gewoon bij Apple blijven.

Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?

Eisen:
1-) Goed accu
2-) Snelladen
3-) Fingerprint scanner op scherm
4-) Goed update beleid
5- ) Mooi scherm. Ik wil geen pixels zien zoals bij de 200 euro telefoons
6-) Stock android of zo goed als stock android
7-) Google pay

Wensen
1-) 120hz
2-) Multitasken(splitscreen functie) ? Bij een iPhone is dit niet mogelijk, dus 2 apps tegelijktijd openen
3-) Scherm van mobiel naar tv \ laptop streamen zonder kabel en delay
4-) Liever geen Samsung of Google telefoons.
-Samsung; ben geen fan van hun producten
-Google: ze stoppen vaak met het ondersteunen van hun soft\hardware. Dus vertrouw ik ze minder
5-) Redelijk behuizing? Ik wil zonder hoes kunnen gebruiken. Toen ik de hoesje van mn iPhone eraf deed dacht ik "wow wat een dun mooi mobiel!". En in een laag prijscategorie vind ik het minder eng om zonder hoes te dragen :+

Budget:
Rond de 500. Liever niet teveel. Maar indien je veel meer krijgt voor net meer ben ik bereid om wat meer te betalen.

Gebruik:
1-) Veeeel multitasken. Op de iPhone is dit niet mogelijk dus pak ik altjd mn laptop erbij en dat is irritant.
2-) Dagelijks browsen
3-) Alle games kunnen draaien. En op een manier dat alles "niet" op LOW draait.

Wat ik heb gevonden
Xiaomi 12x
Xiaomi 12 lite
Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 5G
Xiaomi POCO F4 GT
Xiaomi POCO F4
Xiaomi POCO X4 GT
...een veel meer allemaal rond de 400 / 500 euro 8)7

OnePlus Nord 2T 5G
OnePlus Nord CE 2 Lite 5G
OnePlus Nord CE 5G
OnePlus Nord 2
...zelfs bij OnePlus snap ik het niet meer 8)7

Nothing Phone 1 ? Ze hebben maar 1 toestel dat scheelt >:) maar weet niet of het betrouwbaar is omdat de eigenaar er zo mee kan stoppen. Dus kans op updates niet zeker.

Extra vraag
Is het verstandig om een tweedehands android te kopen?

Moet ik ergens op letten tijdens aankoop? Bij Apple letten we alleen of er geen account op zit (uitgelogd dus) en vervolgens dubbelchecken of het ook de mobiel is die je zoekt voordat ze je een oudere generatie verkopen.

[ Voor 101% gewijzigd door Atsiz op 01-10-2022 09:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:54
Snap het helemaal, maar om het wat te beperken ga voor een kale Android.
Voor mij is de keuze eigenlijk heel eenvoudig.
Een Pixel en niets anders. Alleen die zitten boven het budget. Voor de rest voldoet die volledig volgens mij.

Ik heb eigenlijk het omgekeerde en zit best open staan voor een iPhone alleen die software houdt mij tegen.
Een combinatie zou het mooist zijn, de hardware van een iPhone met een Android OS. 😋.
Al doet de hardware tegenwoordig niet echt meer onder voor een iPhone volgens mij.

De software is een kwestie van gewenning en je erin kunnen vinden.
Beide hebben hun voor en nadelen.
De kracht van de Apple is hun gesloten systeem.
Werkt altijd als het in hun ecosysteem blijft.

Succes met de zoektocht maar zodra GoT wakker wordt zal je genoeg tips krijgen 😉.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ad de Jong schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 06:31:
Een Pixel en niets anders. Alleen die zitten boven het budget. Voor de rest voldoet die volledig volgens mij.
product: Google Pixel 6a zit daar niet boven. Geen 120Hz mocht dat een harde eis zijn. En hoe snel moet je kunnen laden? Er zijn namelijk telefoons die dat sneller kunnen dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
OnePlus Nord is nu in de aanbieding voor 199 en daar kan ik (terwijl ik dit schrijf) geen pixels op zien, kan snelladen, heeft geen dikke bezels, 120Hz scherm en een beetje gamen gaat prima.

Enige nadeel is dat je niet op de telefoon mag gaan zitten omdat tests uitwijzen dat het materiaal wat zachter is, maar als je netjes met je apparaten omgaat zou dat niet echt een probleem moeten zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:38
Wellicht is dit een goed startpunt: review: Smartphone Best Buy Guide - September 2022

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Laatst online: 13:35
Ik zou eerst een merk kiezen en daar binnen de line-up doornemen. Uiteindelijk één kiezen en dan daarna die vergelijken met gelijkwaardige andere versies van andere merken. Meestal via een reviewsite. Tweakers zelf heeft ook een aantal vergelijkingen in een artikel.

Ik koop in principe een Samsung. Kwaliteit is goed, software acceptabel, prijs eerlijk, accu goed. Een Pixel is beter vaak, maar duurder. Voor de rest kijk ik dan soms uit interesse bij een concurrent, maar daar is het zelden merkbaar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 21:49

Oekol

waka waka hey hey

Samsung heeft nu 4 jaar updates en 5 jaar security updates op de s22 serie. Wellicht is dat wat voor je en kan je er tweedehands 1 voor jouw budget scoren. Wat betreft 120hz en 60hz dat verschil zie je zeker wel, moet je op dezelfde telefoon alleen doen. Dan valt het erg op. Even switchen scrollen, switchen scrollen etc.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Laatst online: 13:35
Oekol schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 06:40:
Samsung heeft nu 4 jaar updates en 5 jaar security updates op de s22 serie. Wellicht is dat wat voor je en kan je er tweedehands 1 voor jouw budget scoren. Wat betreft 120hz en 60hz dat verschil zie je zeker wel, moet je op dezelfde telefoon alleen doen. Dan valt het erg op. Even switchen scrollen, switchen scrollen etc.
Dit klopt volledig. Op een monitor ga ik daar ook in mee, daar wil je 120 Hz of meer.
Je kunt echter ook stellen dat het voor een telefoon beter is om bij 60 Hz te blijven, want zolang je geen 120 Hz hebt gezien, merk je niks. Een oude Samsung is nog steeds oeiend en prima voor video/games qua vloeiend en mooi beeld. Op 120 Hz gaat de accu sneller leeg, je betaalt er meer voor en het voegt niet zoveel toe t.o v. 60 Hz. Ik geloof wel dat als je een keer 120 Hz hebt, dat je niet meer terug kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Playa del C. schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 06:44:
[...]

Ik geloof wel dat als je een keer 120 Hz hebt, dat je niet meer terug kan.
Dat is inderdaad het grootste "probleem". Ik zou echt niet meer terug willen omdat het veel soepeler aanvoelt.

Bij de OnePlus lijkt het qua verbruik trouwens wel mee te vallen hoor. Uiteindelijk moet je iedere moderne telefoon iedere dag opladen als je 'm goed gebruikt. Deze heb ik nu anderhalf jaar en ik kan er 8 uur lang stevig op browsen, YouTube kijken, podcasts luisteren en zelfs een spelletje spelen (toegeven, dat doe ik max een kwartier tot half uur).

Maar ondanks dat ik enorm blij ben met m'n OnePlus Nord ben ik wel een beetje jaloers op de Pixel. Vanwege de bouwkwaliteit. Het blijft toch enigszins eng om een telefoon te hebben die heel snel buigt (zie tests op YouTube).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 09:53
Hier ook OnePlus gebruiker. Momenteel ook de Nord in bezit. Harde eis is voor mij bang for buck en geen bloatware, daar had OnePlus altijd wel een model voor.

Ik ben zelf ook stiekem benieuwd naar een pixel maar daar lees ik steeds als ik mn toestel wil vervangen (pas 2e eigen toestel overigens, vorige was OnePlus 3) erg gemengde reacties over, terwijl ik over OnePlus elke keer voornamelijk lovende reacties/reviews vind.

Maar goed, over een jaar of 2 duiken we er weer in, wellicht dan wel een Pixel of een andere toestel die ook geen eigen schil/invloed over het OS heen zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:07

DjVe

Hatsaflats!

Je zou ook een Fairphone 4 kunnen overwegen. Niet meest high end toestel qua specs, maar wel stock Android en goede ondersteuning (hard en software).

Ik gebruik nu zelf een Nord2 van OnePlus, maar vind de FairPhone 4 van mijn vrouw eigenlijk een veel fijner toestel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:51
Wat is de reden dat je nu al een nieuwe telefoon wil? Is hij niet meer goed? Mis je wat/ontbreekt er wat aan je huidige telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
corporalnl schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:24:
Wat is de reden dat je nu al een nieuwe telefoon wil? Is hij niet meer goed? Mis je wat/ontbreekt er wat aan je huidige telefoon?
iPhone is gewoon prima. Werkt goed. De toestellen van Apple gaan ruim 7 jaar mee.
Maar het begint een luxe probleem te worden.

Ik doe dingen graag snel en multitask graag. Maar dat is niet mogelijk bij Apple.

Ik wou een 2e mobiel erbij hebben om te kunnen multitasken (klinkt gek).
Dan kan ik 1 app op de een mobiel openen en op de ander mobiel wat anders.
Alsof je een 2e monitor hebt met een pc setup.

Ik hoopte daarom te kunnen multitasken op een android toestel. Dan zou mn iPhone overbodig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ad de Jong schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 06:31:

Ik heb eigenlijk het omgekeerde en zit best open staan voor een iPhone alleen die software houdt mij tegen.
Een combinatie zou het mooist zijn, de hardware van een iPhone met een Android OS. 😋.
Al doet de hardware tegenwoordig niet echt meer onder voor een iPhone volgens mij.

De software is een kwestie van gewenning en je erin kunnen vinden.
Beide hebben hun voor en nadelen.
De kracht van de Apple is hun gesloten systeem.
Werkt altijd als het in hun ecosysteem blijft.

Succes met de zoektocht maar zodra GoT wakker wordt zal je genoeg tips krijgen 😉.
Volgens mij valt de pixel af in zijn tweede eis.
Bij de pixel heet het snelladen, maar daar zouden ze zich voor moeten schamen. Maar als je iPhone gewend bent dan is natuurlijk alles sneller opgeladen dan dat :o. Aan de rest van zijn/haar eisen voldoet ie goed denk ik. Waarom je wens voor geen google telefoons?

Dit was gisteravond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/65qu2uzuPbfuhCqSY8n1Fkzaq6M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3DAVOeDr51KVi3ntEATvp8RH.png?f=fotoalbum_large

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
EWK schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:42:
[...]

Volgens mij valt de pixel af in zijn tweede eis.
Bij de pixel heet het snelladen, maar daar zouden ze zich voor moeten schamen. Maar als je iPhone gewend bent dan is natuurlijk alles sneller opgeladen dan dat :o. Aan de rest van zijn/haar eisen voldoet ie goed denk ik. Waarom je wens voor geen google telefoons?

Dit was gisteravond.
[Afbeelding]
Google stopt altijd met hun services na een tijdje. Ze zijn niet betrouwbaar.
Daarom durf ik niet zo een Pixel aan te schaffen.

Zou me niet verbazen als ze na 1 jaar de stekker er uit trekken. Zit je zonder veiligheid updates :+

Ik heb het ook snel bijgewerkt in mijn originele post :>

[ Voor 3% gewijzigd door Atsiz op 01-10-2022 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:11
Voor games wil je de snelste hardware, en dan kom je uit op Xiaomi/Poco die meeste hardware voor je geld geeft.
Wel bij installatie goed op vragen letten, anders zet je reclame aan, want die bang for buck hardware moet ergens betaalt worden.

Geen idee wat je tegen Samsung hebt, maar qua stabiliteit is hun software vergelijkbaar met je iPhone. De S21 FE is dan een goed startpunt gezien je budget.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Atsiz schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:55:
[...]

Google stopt altijd met hun services na een tijdje. Ze zijn niet betrouwbaar.
Daarom durf ik niet zo een Pixel aan te schaffen.

Zou me niet verbazen als ze na 1 jaar de stekker er uit trekken. Zit je zonder veiligheid updates :+
Google stopt altijd? Gmail bestaat al 18 jaar :+
Android is van Google, bestaat al 14 jaar.

Ja, ik weet ook dat Google een heel kerkhof heeft met projecten die gestaakt zijn. Op mobiel gebied is dat echter onzin en is er exacte duidelijkheid over hoe lang er support is per toestel, zeker bij de nieuwe toestellen.

Hoi!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:10
Je budget is niet echt eerlijk tegenover Android als je van een 12 Pro Max af komt. Je bent gewend aan een topmodel iPhone, dus dan gaat een middenklasse Android telefoon je straks tegenvallen en ervaar je toch minder goed hoe Android kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
cordonbleu schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:02:
Je budget is niet echt eerlijk tegenover Android als je van een 12 Pro Max af komt. Je bent gewend aan een topmodel iPhone, dus dan gaat een middenklasse Android telefoon je straks tegenvallen en ervaar je toch minder goed hoe Android kan zijn.
Heeeel misschien dat ik dan voor een high end android kan gaan?
Maar dan ben ik wel benieuwd wat de meerwaarde daarvan is vergeleken met een rond de 500 euro.

Voor mij is bijvoorbeeld camera juist niet van belang. En daar gaat het meestal om als ik YouTube videos bekijk.

Enige wat ik me kan verzinnen is sterkere chipset...mja ga je daar echt van merken? Wellicht tijdens gamen.

Ik merk ook niet veel verschil tussen een oudere iPhone en een nieuwere. Maar dat kan door de OS komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
500 voor Android gaat het niet worden. Tuurlijk, er zijn legio toestellen voor dat budget, maar het is dan net alsof je een iPhone SE uit 2018 koopt. Voor iemand die nu een Pro Max gebruikt is dat bij voorbaat al een teleurstelling.

Je wil geen Pixel of Samsung, maar dat zijn bij uitstek de twee merken waarvan de high-end modellen de iPhone enigszins kunnen evenaren. En als ik, als Pixel eigenaar, eerlijk ben is Samsung de enige die het echt lukt.

Gebruikers van andere Android merken zullen mij dit niet in dank afnemen, maar als mixed iPhone/Android gebruiker verzeker ik je dat alle andere Android merken het allemaal net niet zijn als je de Pro Max gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMolT.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:15
Atsiz schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:33:
[...]

iPhone is gewoon prima. Werkt goed. De toestellen van Apple gaan ruim 7 jaar mee.
Maar het begint een luxe probleem te worden.

Ik doe dingen graag snel en multitask graag. Maar dat is niet mogelijk bij Apple.

Dan kan ik 1 app op de een mobiel openen en op de ander mobiel wat anders.
Alsof je een 2e monitor hebt met een pc setup.

Ik hoopte daarom te kunnen multitasken op een android toestel. Dan zou mn iPhone overbodig worden.
Wat probeer je te multitasken dat zo zwaar of moeilijk is?
Ik vraag me af of je dat überhaupt fijn op een telefoon kunt doen, misschien kun je beter kijken naar een tablet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Atsiz schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 07:33:
[...]
Ik heb een paar keer gelezen dat je wilt multitasken. Mensen kunnen dat niet en computers ook niet al te goed. Op een telefoon kun je meestal ook maar één app open hebben op je scherm. Je kunt wel meerdere apps open hebben staan en daar tussen wisselen.

Ik ben wel benieuwd wat je verstaat onder multitasken en hoe je dat voor je ziet. Ook ben ik benieuwd wat je verwacht dat Android daar anders in doet dan iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Multitasken als zoiets?
Al is dit meer splitscreen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7TbDL_5Wd4EXkaD3mZtifPsbCAM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sG8tzoxcnC9EFvpgi34KEC8h.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Ad de Jong op 01-10-2022 09:12 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Ad de Jong schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:12:
Multitasken als zoiets?
Al is dit meer splitscreen.
[Afbeelding]
Ja dit wil ik dus !

2 verschillende apps op 1 scherm.

Bij Apple moet ik nonstop switchen van schermen. En denk ik "oh wat was het ook alweer".
En moet ik nog 4 keer heen en terug switchen. Superirritant.

Is dit iets wat standaard bij Android kan? Of is het een feature bij fabrikant X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
NielsFL schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:49:
500 voor Android gaat het niet worden. Tuurlijk, er zijn legio toestellen voor dat budget, maar het is dan net alsof je een iPhone SE uit 2018 koopt. Voor iemand die nu een Pro Max gebruikt is dat bij voorbaat al een teleurstelling.

Je wil geen Pixel of Samsung, maar dat zijn bij uitstek de twee merken waarvan de high-end modellen de iPhone enigszins kunnen evenaren. En als ik, als Pixel eigenaar, eerlijk ben is Samsung de enige die het echt lukt.

Gebruikers van andere Android merken zullen mij dit niet in dank afnemen, maar als mixed iPhone/Android gebruiker verzeker ik je dat alle andere Android merken het allemaal net niet zijn als je de Pro Max gewend bent.
Daar was ik al bang voor.
Ik ga dan toch stiekem even naar de Pixels kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
Atsiz schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:45:
[...]

Ja dit wil ik dus !

2 verschillende apps op 1 scherm.

Bij Apple moet ik nonstop switchen van schermen. En denk ik "oh wat was het ook alweer".
En moet ik nog 4 keer heen en terug switchen. Superirritant.

Is dit iets wat standaard bij Android kan? Of is het een feature bij fabrikant X.
Volgens mij standaard in Android, maar ik heb geen ervaring met andere merken dan mijn Pixels de afgelopen jaren dus kan het niet meer zekerheid zeggen.

Dit noemen ze splitscreen.
Edit: uitleg

Edit 2:
Ook landscape toepasbaar.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VmwhQRjUHn7GrGOTzLkAdhJUpIo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DHomuLfYwvjUTlEVSp2722lS.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Ad de Jong op 01-10-2022 09:52 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Met de OnePlus Nord kan dat ook gewoon. Zit dat tegenwoordig niet standaard in Android versie X?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Er is een app voor iPhone die precies dat doet. Split screen view heet het.

En er zijn maar heel weinig telefoons sneller dan de iPhone 12 en al helemaal rond de 500 euro zal het moeilijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atsiz
Ernemmer schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:17:
Er is een app voor iPhone die precies dat doet. Split screen view heet het.

En er zijn maar heel weinig telefoons sneller dan de iPhone 12 en al helemaal rond de 500 euro zal het moeilijk zijn
Dus snelheid is het enige wat ik dan mis?

Ik zou ook met een goedkope android kunnen beginnen en volgend jaar switchen naar een high end toestel.

Mja de vraag is dan of je android uberhaupt leuk gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:08
Mijn mening is dat het scherm op een telefoon echt te klein is om het scherm nog eens te verdelen in 2 kleine venstertjes.

Stel je heb whatsapp en tweakers tegelijk open en je wil in whatsapp een bericht typen, dan komt het toetsenbord in beeld en heb je nog maar 1 regel in whatsapp, dus als iemand berichtjes blijft sturen naar jou, kan je die niet zien.

Dat gezegd hebbende, als je android wil en je weet niet welke precies, doe dan gewoon een Samsung, bijvoorbeeld de recente S22. Dan heb je gewoon het grootste ecosysteem aan third-party accessoires. Oja en splitscreen werkt ook op Samsungs.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:08
Atsiz schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 10:32:
[...]

Dus snelheid is het enige wat ik dan mis?

Ik zou ook met een goedkope android kunnen beginnen en volgend jaar switchen naar een high end toestel.

Mja de vraag is dan of je android uberhaupt leuk gaat vinden.
Dat verhaal over snelheid is ook maar relatief; computers zitten 99% van de tijd te wachten op input tenzij er en benchmark wordt gedraaid.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-10 14:16
NielsFL schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:49:

In welk opzicht lukt samsung dat beter? mijn laatste galaxy telefoon was een S8 serie, maar vond het niet super.
Jammer dat Huawei geen speler meer is door de sancties, die haalde bijna samsung in op basis van prijs en kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-10 14:16
@Atsiz Al een keuze kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Allereerst een disclaimer, want ik ben niet echt thuis in Android. Ik begrijp helemaal je probleem want heb ook wel eens een niet-iPhone moeten uitzoeken en waar begin je dan... Meestal is de BBG dan een mooi uitgangspunt .

Is het een idee om op Android One te filteren? Dat geeft slechts 33 resultaten dat kiest wat makkelijker:
categorie: Smartphones
Pagina: 1