Videodeurbel zonder abonnement

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pukvg
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18-07 11:43
Al een hele tijd ben ik aan het overwegen om een videodeurbel aan te schaffen, maar het is er eigenlijk nooit van gekomen. Nu ben ik een beetje aan het rondkijken en het valt me op dat er eigenlijk geen model is waar het merendeel positief over is.

Zelf heb ik weinig eisen, eigenlijk alleen dat ik een sterke voorkeur heb voor een bel zonder abonnement. Er hoeft ook niet per de ethernet aansluiting op te zitten aangezien het WiFi signaal redelijk goed is bij de voordeur.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sendak239
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56
Deze Eufy voldoet aardig goed als vervanging van de normale bel. Erg leuk om op afstand te zien wie er voor de deur staat en er mee te kunnen praten

Er staat "battery powered" maar je kunt hem gewoon op de bestaande draadjes aansluiten. uitvoering: eufy Video Doorbell (Battery-Powered) Hij is regelmatig in de aanbieding voor 149 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-07 22:29
Nog leuker zou het zijn, als de deurbel zich gewoon gedraagt als een camera en drukknop. Zodat je er geen eigen app bij nodig hebt. Als je wat verder bent met domotica, dan word je helemaal gestoord van al die eigen apps van fabrikanten. Die Eufy ziet er leuk uit, maar kun je de videostreams daarvan ook gewoon benaderen vanuit je netwerk, zonder de Eufy app te moeten gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 22:32
Ik heb sinds een tijd de Eufy Video Doorbell Battery Slim, wat een iets minder luxe versie is van de deurbel die @Sendak239 benoemt. Maar daar is de prijs ook naar: rond de €80.

Ik ben er zelf heel blij mee. Doet goed z'n werk, helder beeld, accu gaat tot m'n verbazing 5-6 maanden mee (had eerder 2-3 maanden verwacht). En werkt helemaal prima zonder abonnement.
PhilipsFan schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:06:
Nog leuker zou het zijn, als de deurbel zich gewoon gedraagt als een camera en drukknop. Zodat je er geen eigen app bij nodig hebt. Als je wat verder bent met domotica, dan word je helemaal gestoord van al die eigen apps van fabrikanten. Die Eufy ziet er leuk uit, maar kun je de videostreams daarvan ook gewoon benaderen vanuit je netwerk, zonder de Eufy app te moeten gebruiken?
Nope, gaat alleen via de app. Wat ik zelf geen probleem vind.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Ja maar ik snap @PhilipsFan wel. Liefst wil je 1 portal…

Je wordt gillend gek van al die verschillende apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 22:32
FreakNL schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 18:16:
Ja maar ik snap @PhilipsFan wel. Liefst wil je 1 portal…

Je wordt gillend gek van al die verschillende apps.
Ik snap 'm ook, alleen is hij niet de TS, dus Eufy's lijken me prima voorstellen in dit topic :)

The devil is in the details.

Pagina: 1