Schijt printers

Pagina: 1
Acties:
  • 689 views

Vraag

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-11 21:20
Ik zoek een?
nieuwe printer, een sinds mijn eerste computer is dit toch het grootste oplichtingsproduct van de hele wereld

Wat is je budget?
Het grote probleem is dat ik een budget printer zoek 50 euro ding, waar ook cartridges van de action in kunnen. Maar die combinatie is een eindeloze clusterfuck.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dus heeft iemand thuis zo'n budget HP of Canon staan (zo'n basic print/scan ding) vertel mij het graag.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Waarom heeft niemand in de EU ooit een wet gemaakt om dit gezeik te stoppen (lichte schuimende frustratie)

[ Voor 18% gewijzigd door FitzChevalric. op 30-09-2022 16:00 ]

Alle reacties

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:58
Moet hij zindelijk zijn?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• FitzChevalric.
Na 5 jaar zijn die dingen toch kapot.....als hij maar niet lekt.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Koop een basis laserprinter/multifunctional en je bent meteen af van uitdrogende printkoppen, lekkende cartridges etc. etc.

Het liefst gewoon met bekabeld netwerk, dan zit je ook niet te etteren met Wifi configuratie

categorie: Printers

Duurder maar het verdient zichzelf terug aan goedkopere kosten per print en weggegooide halfvolle cartridges of complete printers door uitgedroogd printkoppen

[ Voor 47% gewijzigd door ImNotnoa op 30-09-2022 16:04 ]

Try SCE to Aux

• Bad Brains
Heb voor 50 euro een tweedehands laser printer met extra cartridge gehaald. Doet het al jaren en nog steeds geen extra geld aan besteed.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• FitzChevalric.
ImNotnoa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:03:
Koop een basis laserprinter/multifunctional en je bent meteen af van uitdrogende printkoppen, lekkende cartridges etc. etc.

Het liefst gewoon met bekabeld netwerk, dan zit je ook niet te etteren met Wifi configuratie

categorie: Printers
Dat weegt economisch niet op tegen die 50 euro aanschaf en 1 keer per jaar 20 euro voor cartridge.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:26

Mavamaarten

Omdat het kan!

Koop een tweedehands laserprinter gericht op de kleine zakelijke markt. Met wat geluk zit er nog veel toner in dat ding, en dan heb je voor €50 een printer die het gewoon altijd doet. En een nieuwe toner kost wat, maar ook dat vind je wel op 123inkt aan een redelijke prijs. Plus, toner droogt niet uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Mavamaarten op 30-09-2022 16:04 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
FitzChevalric. schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:04:
[...]

Dat weegt economisch niet op tegen die 50 euro aanschaf en 1 keer per jaar 20 euro voor cartridge.
Als je nu met één cartrigde per jaar uit kunt, kun je met een enkele 123inkt huismerk tonerfles a 5 tientjes tien jaar uit. Tel uit je winst

Try SCE to Aux

• FitzChevalric.
Mensen, ik wil geen tweedehands laserprinter.....bedankt voor de tip.

Ik wil gewoon typenummer weten van de HP/Canon en action combo.

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-12 20:29

Trouble

Everything is awesome

FitzChevalric. schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:04:
[...]

Het scheelt je wel een ton aan frustratie. Ik heb sinds 4 jaar een laserprinter van HP, heb geloof ik 1x een cartridge moeten vervangen en print zelden. Hij doet het als ik 'm nodig heb, geen gekut met uitgedroogde cartridges en dus geen topics nodig op GoT met getier en gevloek over het kreng :P

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• Bad Brains
FitzChevalric. schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:05:
Mensen, ik wil geen tweedehands laserprinter.....bedankt voor de tip.
Je weet nog niet dat je het wil.

• FitzChevalric.
Trouble schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:06:
[...]

Het scheelt je wel een ton aan frustratie. Ik heb sinds 4 jaar een laserprinter van HP, heb geloof ik 1x een cartridge moeten vervangen en print zelden. Hij doet het als ik 'm nodig heb, geen gekut met uitgedroogde cartridges en dus geen topics nodig op GoT met getier en gevloek over het kreng :P
Ding staat in een klein kastje in de woonkamer....gaat nooit een laserprinter in passen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Laten we dit even op een normale manier insteken. Dan kan je ook meteen een volledige openingspost maken inclusief eigen voorzetjes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.