Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo1948
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 30-09-2022
Mijn vraag
...

Als ik uitlog op mijn Gigaset GS4 krijg ik een scherm met de mogelijkheid om weer in de veilig mode op te starten met de mogelijkheden 'annuleer' of 'OK'. Hoe kom ik uit dit scherm om 'normaal' mijn mobiele telefoon ui te schakelen.

[ Voor 11% gewijzigd door leo1948 op 30-09-2022 11:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@leo1948 welkom op Tweakers.

Op 'annuleer' drukken zou mijn eerste keus zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 30-09-2022 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 18:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Allicht een rare vraag maar waarom log je uit?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo1948
Als ik op 'annuleer' druk en vervolgens mijn mobiel weer probeer uit te schakelen, lukt dat niet en komt hij weer terug met dezelde vraag, en in dat cirkelje blijf ik draaien.
Ik zet mijn mobiel, na hem voor iets gebruikt te hebben altijd uit, en pas aan als ik hem nodig heb. Dus net als vroeger met de vaste telefoon.

[ Voor 7% gewijzigd door leo1948 op 30-09-2022 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:00
Via onderstaande stappen herstart je de telefoon in veilige modus:
Als uw toestel is ingeschakeld, volg dan deze stappen om opnieuw op te starten naar de veilige modus:

1. Druk op de aan/uit-knop en houd deze ingedrukt.

2. In het vakje dat wordt geopend, drukt u op de aan/uit-knop en houdt u deze ingedrukt.

3. U ziet een vakje "Herstart naar veilige modus". Tik op OK.

4. Uw Gigaset-apparaat start in de veilige modus. U ziet de woorden "Veilige modus" in een vakje onderaan het scherm.
Kan het zijn dat er bijvoorbeeld in stap 2 te lang op de aan/uit-knop wordt gedrukt?

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
leo1948 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:34:
Als ik op 'annuleer' druk en vervolgens mijn mobiel weer probeer uit te schakelen, lukt dat niet en komt hij weer terug met dezelde vraag, en in dat cirkelje blijf ik draaien.
Ik zet mijn mobiel, na hem voor iets gebruikt te hebben altijd uit, en pas aan als ik hem nodig heb. Dus net als vroeger met de vaste telefoon.
Vroeger bleef de vaste telefoon nog wel aan staan om gebeld te kunnen worden. Dat is niet mogelijk als je de mobiel uit zet. Is er een reden waarom je de telefoon volledig uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 18:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Slappyjoez schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:59:
[...]

Is er een reden waarom je de telefoon volledig uit zet?
Ja, die reden zoek ik ook. Allicht is het woordje / begrip "uit" niet helemaal scherp maar het zou helpen in de zoektocht naar een oplossing.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leo1948
Max,

De reden is zeer simpel eigenlijk. Als ik uithuizig ben, wil ik niet gestoord worden en als ik thuis zit word ik gebeld op mijn vaste telefoon, omdat niemand (mijn ecjtgenote uitgezonderd) mijn mobiele nummer heeft.

Alleen als mijn echtgenote en ik gezamenlijk b.v. een rommelmarkt of zoiets bezoeken, hebben we allebei onze mobiel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
leo1948 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:17:
Max,

De reden is zeer simpel eigenlijk. Als ik uithuizig ben, wil ik niet gestoord worden en als ik thuis zit word ik gebeld op mijn vaste telefoon, omdat niemand (mijn ecjtgenote uitgezonderd) mijn mobiele nummer heeft.

Alleen als mijn echtgenote en ik gezamenlijk b.v. een rommelmarkt of zoiets bezoeken, hebben we allebei onze mobiel aan.
Je kunt er dan ook voor kiezen om de telefoon in vliegtuigmodus te zetten. Dan zijn er geen actieve verbindingen, dat betekent dat je niet gebeld kunt worden met het voordeel dat de telefoon weer sneller gebruiksklaar is als je hem van vliegtuigmodus af haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@leo1948 Het lijkt er op dat je Gigaset zich inderdaad niet gemakkelijk UIT laat zetten (iets waar meer merken welke op Google Android draaien last van hebben... Schijnbaar. Een Apple iOS apparaat laat zich gewoon netjes uitschakelen zónder te zeuren :+ ).

Via het 'accessibility' menu zou je een snelkoppeling op je scherm moeten kunnen plaatsen waarmee de 'POWER' opties snel aangeroepen kunnen worden én je het toestel dus ook in één keer uit moet kunnen zetten.

Gigaset... Dammn... Ik dacht in eerste instantie dat je het over een (DECT) toestel van Siemens had, maar tegenwoordig wordt die naam dus gebruikt voor Android 10 based 'Senioren Telefoons' én is het gewoon een 'merk'...

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 30-09-2022 15:35 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1