vraag & aanbod filters worden wel erg summier herinnerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 16:57

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Topicstarter
Als ik in vraag & aanbod bij systemen een filter instel op het aantal cores van de cpu, en dan opnieuw inlog en nog een keer naar die categorie ga, zie ik

Wil je verder met je laatstgebruikte filters?
vanaf 12 t/m 12
Nee, dank je

Ik denk dat achter 'vanaf 12 t/m 12' wel een korte samenvatting mag staan van welk filter dit exact is.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat is niet alleen bij herinneren en ook niet specifiek V&A, ook gewoon filters aanvinken in de PW levert vaak genoeg zoiets op, bijv. in de netwerk switches categorie als je filters voor het aantal poorten instelt, dan krijg je ook "vanaf xx t/m xx" zonder een beschrijving van wat het is.

..... totdat je er met de muis op gaat staan, dan zie ik (valt me nu pas op) wel de beschrijving, maar daar heb je op mobiele apparaten helemaal niets aan.

edit: En dan niet eens de eenheden goed schrijven :( , millibit foei :+ en gbps hoort met een hoofdletter G ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 30-09-2022 10:42 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde