Hulp gezocht voor medetweaker

Pagina: 1
Acties:
  • 1.337 views

• VincentB93
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-05 13:07
Zie onderstaande afbeeldingen. Ik reageer volgens deze tweaker niet snel genoeg, en tja het “gesprek” spreekt voor zich. Oordeel zelf maar of je tussen de spelfouten door een bedreiging ziet. Verder wil ik de vraag opwerpen of jullie de rest van zijn forumreacties gezien hebben en wanneer iemand zijn gedrag de emmer over doet lopen voor een ban.

-knip-
Het openbaren van DM inhoud is niet toegestaan

[ Voor 81% gewijzigd door Bor op 30-09-2022 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:58
Tja, als je iets te koop zet dan is een reactie ook wel prettig natuurlijk, maar volgens de nieuwe regels heb je 72 uur. Zelfs dan vergeet ik het nog wel eens, gelukkig nog maar weinig Tweakers gehad die niet eerst even een reminder stuurden (want ja, dat kan ook gewoon natuurlijk).

Over desbetreffende Tweaker mogen de modjes oordelen, maar dit gaat wel richting een (tijdelijk) Tweakersloos bestaan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-05 04:12
Wat misschien niet onbewust perongeluk uiten beeld is gebleven is wanneer zijn eerste bericht verstuurd is.
Als je er werkelijk 4 dagen over doet terwijl jij degene bent die iets wilt verkopen.. dan snap ik het

Zijn houding hierin ter zijde

[ Voor 7% gewijzigd door 7Sins op 30-09-2022 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Buiten problemen spelling heeft de betreffende "user"
ook wat moeite met 2x24 uur of 3x24uur...

@VincentB93 beter haal je de pm berichten even weg.
Openbaar posten is niet de bedoeling. Moderators kunnen het toch wel zien.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VincentB93
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-05 13:07
Iets staat een maand te koop, dan kijk je niet meer dagelijks op tweakers. Hij plaatst de review ong 48 uur na zn bod (niet bewust buiten de screenshot gelaten). Leuk en aardig dat het blijkbaar alom geaccepteerd is dat je na paar dagen reageren te langzaam bent en review/1-ster waardig, so be that. Maar door zon hijgerig, gefrustreerd persoon laten bedreigen heb ik niet zo’n zin in, en aan zn dominante forumreacties te lezen gaat het hier niet bij blijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 21:47
Die para is gewoon een sneu figuur, dat kun je al zien aan zijn andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-05 04:12
VincentB93 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 00:14:
Leuk en aardig dat het blijkbaar alom geaccepteerd is dat je na paar dagen reageren te langzaam bent en review/1-ster waardig, so be that.
Helaas is dat recentelijk vastgesteld.. er zijn al veel meningen over uitgesproken, je bent niet de enige

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

@VincentB93 Hij heeft in ieder geval de moeite genomen een inhoudelijk hoogstaande beoordeling bij je achter te laten.

Wat een treurnis zeg… Hopelijk treden de mods een keer streng op tegen dit soort sfeerverziekers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Managelorian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-05 09:31

Managelorian

“This is the workflow.”

Ik vind dat je sneller had moeten reageren op het bod, maar dat doet er helemaal niet toe want de 'geef je adres'-opmerking gaat over alle grenzen heen en m.i. voldoende reden voor een permaban.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:03
Wat een mafkees. Van mij part een permanente ban. Dat tuig moet lekker op Marktplaats blijven. Doet hier ook verder niets dan een beetje onzinbiedingen onderaan advertenties plaatsen zo te zien.
En als je dan niet snel genoeg reageert voelt meneer zich op z'n teentjes getrapt en gaat daarna ook nog lopen dreigen.

Niet iedereen reageert snel. Je hebt dat als koper te accepteren. En dan ga je naar de volgende advertentie.

Weg met para255.

[ Voor 6% gewijzigd door spokje op 30-09-2022 07:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harm_H
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-05 15:14
Ik wil eraan toevoegen dat je mijn inziens nooit verplicht bent om überhaupt te reageren op iemands reactie.

Relevante link

[ Voor 29% gewijzigd door Harm_H op 30-09-2022 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Harm_H schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:44:
Ik wil eraan toevoegen dat je mijn inziens nooit verplicht bent om überhaupt te reageren op iemands reactie.
Hier wel. Al is het bod nog zo achterlijk.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:03
Managelorian schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:33:
Ik vind dat je sneller had moeten reageren op het bod, maar dat doet er helemaal niet toe want de 'geef je adres'-opmerking gaat over alle grenzen heen en m.i. voldoende reden voor een permaban.
Wat een onzin. Je moet helemaal niets. Je doet je best als verkoper en als iemand niet snel reageert is dat jammer maar helaas. Dat heb je als koper te accepteren. Misschien is er wel een reden dat hij niet reageert, bijvoorbeeld omdat het een onzinbieding is.

Als je het profiel van para255 bekijkt zit ie alleen maar op V&A biedingen te posten. Maar hij stuurt geen bericht naar de verkoper maar zet alleen een bedrag onder aan de advertentie in de reacties.

Daar zou ik ook niet op reageren. Als een koper niet eens de moeite neemt om een normale zin te schrijven hoeft ie helemaal geen reactie te verwachten. Dit is V&A, geen Marktplaats.

[ Voor 3% gewijzigd door spokje op 30-09-2022 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:36
Ik denk wel dat er iets mis is met je eigen verwachtingen, gezien de andere review is binnen de gestelde tijd reageren niet je sterkste punt, daar zie ik verbeter punten. Je praat zelf over een wraak review maar zelf doe je dat ook, sta hier boven en doe dat niet (haal deze weg). De reactie van para255 hoort hier niet thuis en van mij mag hij een ban krijgen.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dicht. Dit soort zaken kan je gewoon met de gebruiker in kwestie (of desnoods met de admins) bespreken en gaan we niet publiekelijk aan de schandpaal spijkeren. Daarnaast is het niet toegestaan om communicatie en-public te delen.

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 30-09-2022 08:30 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb hier inmiddels naar gekeken en de nodige maatregelen getroffen. We vinden de sfeer op Tweakers erg belangrijk. Daar horen dit soort acties uitdrukkelijk niet bij.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.