• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-06 19:42
Beste mede Tweakers,

Ik probeer verschillende foto's en filmpjes van mijn iPhone 11 naar mijn Windows 11 computer te kopiëren.

Na wat "sta toe" en "vertrouw" pop-ups kan ik mijn iPhone via de verkenner benaderen en bladeren naar "Deze pc\Apple iPhone\Internal Storage\DCIM\<jaar><maand>"

Hier worden netjes al mijn foto's en filmpjes getoond.

Foto's kopieren gaat allemaal zonder problemen echter zodra ik een .MOV bestand vanaf mijn iIPhone naar mijn computer wil zetten krijg ik constant de melding dat het device niet bereikbaar is.

Ik heb alle usb poorten op mijn computer al geprobeerd met elke kabel die ik in huis kan vinden waarvan ik weet dat dit originele kabels zijn maar ik kom er niet uit hoe ik dit voor elkaar kan krijgen. :?

Hopelijk is er iemand die de gouden tip heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:05
Het kan nog iets zijn met de energie instellingen, iPhone die lockt sluit ook de verbinding, of de bestandsgrootte die niet bij het bestandssysteem past.
Begin met de iPhone actief te houden tijdens kopieren dat scherm niet lockt, en idem blijf muis bewegen dat de PC niet in bespaarstand schiet?

Wat je kunt proberen is de volgende omweg, upload het .mov bestand naar een cloud service als iCloud, Google Drive, Microsoft Onedrive, Dropbox, etc.
Als dat wel lukt, kun je vanuit de browser het bestand downloaden op de PC, of installeer de bijbehorende client software zodat het bestand langs die weg synchroniseert met de PC?