Ik heb laatst bij amazon een betaling gedaan met Ideal, en ineens wordt er middels automatische incasso van mijn rekening afgeschreven ZONDER dat ik de betaling geautoriseerd heb??
1.ik kan het reproduceren (met een andere rekening)
2. hoe pak je ZO'N GROOTE club op zoiets aan???
Ze komen er mee weg OMDAT ze ze groot zijn, je kan ze niet bellen en een klacht indienen, en....
Je kan je favoriete films en spulletjes kopen niet meer bekijken omdat je account op slot gaat.
ipv dat ze gewoon ff een mailtje sturen met een betaalverzoek....
Heeft iemand dezelfde ervaring en hoe heeft íe dat toen opgelost? is er een overheidsdienst waar je zo'n club kan aanpakken (eigenlijk is het gewoon moderne diefstal)
Ik wil gewoon elke betaling kunnen authoriseren met een IDEAL betaling.
Voor zover ik weet is een IDEAL betaling nog altijd GEEN automatische incasso, dat die stomme amerikanen dat liever niet willen begrijpen (want dat kost te veel omzet), snap ik.
Maar echt !!!! CRIMINEEL dit
1.ik kan het reproduceren (met een andere rekening)
2. hoe pak je ZO'N GROOTE club op zoiets aan???
Ze komen er mee weg OMDAT ze ze groot zijn, je kan ze niet bellen en een klacht indienen, en....
Je kan je favoriete films en spulletjes kopen niet meer bekijken omdat je account op slot gaat.
ipv dat ze gewoon ff een mailtje sturen met een betaalverzoek....
Heeft iemand dezelfde ervaring en hoe heeft íe dat toen opgelost? is er een overheidsdienst waar je zo'n club kan aanpakken (eigenlijk is het gewoon moderne diefstal)
Ik wil gewoon elke betaling kunnen authoriseren met een IDEAL betaling.
Voor zover ik weet is een IDEAL betaling nog altijd GEEN automatische incasso, dat die stomme amerikanen dat liever niet willen begrijpen (want dat kost te veel omzet), snap ik.
Maar echt !!!! CRIMINEEL dit