Vraag
Alle reacties
28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...
Daarnaast belangrijk dat je wel een goede verbinding hebt met 3g / 4g / 5g op je telefoon zodat je een en ander kun instellen via het internet.
Het bleek dat ze de LAN module hadden geïnstalleerd in mijn omvormer...
een maal verbonden dan kan je daarna weer naar gecombineerd 2.4 en 5 Ghz
en hier een uitleg https://www.platendt.nl/v...ieuw-koppelen-met-de-wifi
[ Voor 55% gewijzigd door m4ni4k-4live op 30-09-2022 13:48 ]
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
zoals hiervoor beschreven moet je 2.4 Ghz kanaal gebruiken want 5Ghz werkt niet. verder moet je kijken of je geen WPA3 of WPA2/WPA3 combinatie aanhebt. 2.4 Ghz en WPA 2 moet het werken. Verder kun je ook PV master app downloaden bij mij werkt dit eenvoudiger.
Is die onderste niet van jou? Helemaal onderaan.Rinusvv schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:09:
Ik zie alleen solar wifi zonder mijn serienummer en hij is wel van mij als ik de omvormer uit zet is hij weg.
:strip_exif()/f/image/6wcMdDw8BrrFA1akMGRzJX5P.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door MarcoC op 30-09-2022 13:49 ]
Dus dat is het probleem weet alleen nog niet hoe naar 2,4 Ghz te gaan.
Bedankt alvast voor de goede reacties
Een ouder? type met de AP-naam "Solar-WiFi" en de nieuwere met "Solar-WiFi*"
waarbij * de laatste 8 tekens van de S/N van de omvormer zijn.
@MarcoC Als je goed kijkt zie je dat de S/N een andere is.
Nobody is perfeckt - But who wants to be Nobody? - Vrijwillig Energycoach Fiat LUXus! - Some Insights
Heb je op de locatie waar je omvormer hangt überhaupt wel bereik waarbij je dat SSID tenminste kunt 'zien'? Je zal niet de eerste, en ook niet de laatste zijn waarbij het SSID uitgezonden wordt vanop een door de ISP geleverd modem/router apparaatje wat in de meterkast weg gemoffeld is terwijl de omvormer 2 etages hoger hangt en er dus veel staal en beton in de weg zitRinusvv schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:36:
Ik heb via admin en wachtwoord opde box 12 een extra wifi netwerk gemaakt op 2,4 Ghz. Maar het werk nog niet.Morgen verder
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 30-09-2022 15:59 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse