Weet iemand waar ik de gratis multiplayer versie van Counter-Strike: Condition Zero kan downloaden??
greetz Cow.}:O
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
t00t !!!Op dinsdag 28 augustus 2001 12:00 schreef RaDKiLL het volgende:
offtopic:
Wat zegt een hagedis?!
Verwijderd
euh, cs:cz is tog alleen single player? not sureOp dinsdag 28 augustus 2001 11:48 schreef Supercow het volgende:
Weet iemand waar ik de gratis multiplayer versie van Counter-Strike: Condition Zero kan downloaden??
Nee, zowel single als multi.Op donderdag 11 oktober 2001 16:17 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
euh, cs:cz is tog alleen single player? not sure
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Je hebt er ook maar 2 raketten voor he. Ik gaat gewoon law+DEen danOp donderdag 11 oktober 2001 16:51 schreef tazzman het volgende:
Een LAW rocket? Zal wel aan mij liggen maar ik ken geen enkel SWAT/Anti terreur team dat met LAW rockets op stap gaat!
Aan de andere kant, een terrorist met een RPG7 is wel wat realistischer.. maar goed, nogaltijd twijfelachtig.
Verwijderd
AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
www.onbereikbaar.nl
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq