Op woensdag 29 augustus 2001 23:28 schreef Team_BoGoH_Goose het volgende:
[..]
Dagelijks

Als ik op onze team proxy kijk heeft TMWS de laatste 10 dagen al niets meer geflusht...
Wellicht dat Tha_Snail hier duidelijkheid over kan geven...
Jep, 2 redenen. De eerste weet Hunter al: Heel binnenkort staan we een keertje 1e in de stats bij BoGoH, MFje. Zou MM ook moeten weten eigenlijk, maar goed. Reden 2: @home had mij voor een weekje verlaten, maar de boel is weer online & working. In de tussen(offline)tijd heb ik niet alleen 3 dagen RC5 gedaan op een buffer, maar ook 2 dagen G@H en 2 dagen ECCp (die kunnen immers zonder internet) voor dpcflex.. Er was geen ander alternatief.
Ik zet mijn proxy aan.. En ik zie dat we maandag bovenaan hadden kunnen staan, maar voor de rest van de dagen mogen we nog wel wat blokjes sparen, wat we dan ook gaan doen.
Op woensdag 29 augustus 2001 19:16 schreef m.m het volgende:
Ik als persoon wel, maar tmws flusht nog wel dagelijks een zooi rc5 blokkies (vraag tha_snail maar hoeveel precies)
Da's jammer. Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe machine van mijn "buurtgenootje", daarna verwacht ik dat de output dagelijks zo rond de 1500 zal liggen, plus wekelijks een MFje op zondag van zo'n 10.000. Tja.
Op woensdag 29 augustus 2001 10:30 schreef Gizmooh het volgende:
Ik denk dat Blistimo precies de essentie van deze thread samenvat (en hunter in feite ook). Ik zou ook best wat willen doen tbv. DPC-flex, maar ik ben niet enorm goed met computers/software.
Ik vind eigenlijk dat MM of Tha_Snail in dit geval maar duidelijkheid moet scheppen, want zei zijn toch de initiatiefnemers.
Ikzelf wil natuurlijk MM best verder helpen met het DPC-flex-gebeuren, maar ik zal dan niet meer actief meedoen (of soms stiekem als jullie veel hulp nodig hebben

). Dan wordt het dus tijd voor wat concrete plannen, wat zijn we van plan in de toekomst? Voorstellen van mij:
- Een eigen site, liefst met forum
- Iedereen onder 1 en hetzelfde id
- Iedereen in #dpcflex op IRC

- Veel activiteit in crisistijden, dwz: een nieuw project, of als we ergens van de #1 spot worden verdreven.
- Wat meer onderling contact tussen de leden is wel gewenst, dat neemt een boel onduidelijkheid en onzekerheid weg.
- Opgenomen worden in de FAQ
- Kabel voor MM, dan izzie ook nog eens bereikbaar

- Hoe lang gaan we door met ECCp of G@H, wat gaan we er na doen? Wat doen we nu eigenlijk?