Toon posts:

DPC-flex: hoe staat het ermee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een paar dagen terug van vakantie en het is me opgevallen dat bij G@H (het project waar DPC-flex bij mijn beste weten mee bezig was) er nauwelijks (zeg maar gewoon geen)output is van DPC-flex.
Nu vernam ik van jolly dat zijn output de afgelopen 2 weken de gehele output was van DPC-flex (iig. voor G@H).
Dus nu vraag ik mij af, waar zijn de andere mensen gebleven? :? En dan bedoel ik ook met name MM en Tha_Snail, omdat zij toch wel de grondleggers zijn van DPC-flex.
Het kan gewoon zijn dat ik iets gemist heb hoor, maar laat het dan ff weten.

P.S.: DSmarty ik weet niet of dit een niet toegestaan topic is (ivm. met "illegale" reclame ed.), maar ik had het bij G@H gepost en kreeg geen reaktie en ben toch erg nieuwsgierig.

Verwijderd

Bij G@H word er op dit moment gespaard maar of DPC-Flex daar aan mee doet weet ik niet

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Alhoewel ik nu nog onder mijn eigen nick flush, ga ik misschien toch ook overstappen naar dpcflex. Eigenlijk zou Blistimo enzo ook mee moeten doen. Kzou zeggen kom weer eens langs op #dpcflex en laten we het bespreken.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

hmm, je hebt gelijk, ff 292 eccp blokkies flushen >:)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 19:19 schreef m.m het volgende:
hmm, je hebt gelijk, ff 292 eccp blokkies flushen >:)
Ik begrijp hieruit dat je ons (Team BoGoH) hebt verlaten? :?

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

* Blistimo voelt toch enige noodzaak te replyen in deze thread...

Ik sta nog steeds achter de intenties van DPC-flex: een team dat assisteert waar nodig, en dat beginnende projecten meehelpt op de rails te zetten.

Maar de huidige gang van zaken is een beetje onoverzichtelijk. Een aantal mensen heeft toegezegd mee te doen aan dit team, maar heeft daarvan afgezien (om redenen die mij niet duidelijk zijn, maar dat kan aan mij liggen)
Verder is het zo dat bepaalde mensen aan het flexen zijn onder eigen naam. Niks mis mee, maar niet erg duidelijk. Áls je meedoet namens DPC-flex, gebruik dan ook dat ID, imho.
Verder is het zo dat een aantal mensen zijn begonnen met flexen bij ECCp en daar zijn blijven hangen, terwijl een ander deel is overgestapt naar G@H.
En dan is er nog het probleem dat twee van de grondleggers van DPC-flex (wiens namen ik niet zal noemen, omdat ik dit heb opgevangen op irc (#dpcflex ja :) ), en er dus niet zeker van ben dat ik dit openbaar mag maken) die van hun teamleider te horen hebben gekregen dat hij niet "blij" was met het verlaten van dat team.

Hoofdpunt: waar is de organisatie?

Ik wil best wat dingetjes organiseren, maar ben absoluut geen computer-goeroe, dus dingen als het opzetten van een speciale DPC-flex pagina (bijv.) zal ik aan anderen moeten overlaten.

En dan ff over mijn betrokkenheid bij DPC-flex:
Ik ben daar dus _geen_ deel van. Ik ben door MM aangesteld als op in het chatkanaal, maar daarbij houdt mijn betrokkenheid op. Ik zit nu met mijn teampje bij G@H, en ik ben daar dikke prima tevreden, ik geloof in het nut ervan, en zal dus voorlopig nog wel blijven gnomen :)
Dat wil dus niet zeggen dat ik me niet wil inzetten voor DPC-flex, zeker wat betreft de organisatie, die nu dus behoorlijk te wensen overlaat... (hoewel ik me kan voorstellen dat een van de "actieve" flexers geen deel is van het team niet erg geloofwaardig over komt...)

* Blistimo hoopt dat deze thread weer wat orde schept in de chaos die is ontstaan, en draagt DPC-flex nog steeds een warm hart toe :)

D3 char(s)

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 23:54 schreef Blistimo het volgende:
die van hun teamleider te horen hebben gekregen dat hij niet "blij" was met het verlaten van dat team.
Aah, dit gaat over mij en moet dus ook maar even reageren.

Ik heb niet gezegd dat ik niet blij ben met het verlaten van het team (ik vind het DPC-flex verhaal absoluut een goed idee), ik heb slechts gevraagd om duidelijkheid. Ik ben het er niet mee eens dat iemand van twee walletjes mee gaat zitten te eten. Je bent of lid van Team BoGoH of lid van DPC-flex en wat je keuze daarin is moet je zelf weten.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 augustus 2001 23:54 schreef Blistimo het volgende:
* Blistimo voelt toch enige noodzaak te replyen in deze thread...

Áls je meedoet namens DPC-flex, gebruik dan ook dat ID, imho.

Verder is het zo dat een aantal mensen zijn begonnen met flexen bij ECCp en daar zijn blijven hangen, terwijl een ander deel is overgestapt naar G@H.

Hoofdpunt: waar is de organisatie?
Ik denk dat Blistimo precies de essentie van deze thread samenvat (en hunter in feite ook). Ik zou ook best wat willen doen tbv. DPC-flex, maar ik ben niet enorm goed met computers/software.
Ik vind eigenlijk dat MM of Tha_Snail in dit geval maar duidelijkheid moet scheppen, want zei zijn toch de initiatiefnemers.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op woensdag 29 augustus 2001 09:53 schreef Hunter het volgende:

[..]

Aah, dit gaat over mij en moet dus ook maar even reageren.

Ik heb niet gezegd dat ik niet blij ben met het verlaten van het team (ik vind het DPC-flex verhaal absoluut een goed idee), ik heb slechts gevraagd om duidelijkheid. Ik ben het er niet mee eens dat iemand van twee walletjes mee gaat zitten te eten. Je bent of lid van Team BoGoH of lid van DPC-flex en wat je keuze daarin is moet je zelf weten.
Kijk, heb ik het verhaal dus toch niet helemaal goed doorgekregen... my mistake.

D3 char(s)

• MM
  • Niet online

MM

Op dinsdag 28 augustus 2001 23:15 schreef Team_BoGoH_Goose het volgende:

[..]

Ik begrijp hieruit dat je ons (Team BoGoH) hebt verlaten? :?
Ik als persoon wel, maar tmws flusht nog wel dagelijks een zooi rc5 blokkies (vraag tha_snail maar hoeveel precies)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• MM
  • Niet online

MM

Goed, orde zal er komen :)

Vroeger, toen ik nog bij team BoGoH zat, deed ik samen met tha_snail, om tenminste nog een beetje tegen de rest op te kunnen. Sinds ik flexer ben doet tha_snail rc5 samen met een buurgenoot van 'em.

Wat dpc-flex betreft: het is idd onduidelijk wat dpc-flex op het moment doet in eccp en G@H. Ikzelf draai op het moment eccp omdat de g@h client niet echt stabiel is en steeds om een internetconnectie zit te zeuren, wat 'ie niet altijd kan krijgen omdat ik isdn heb.

De dpc-flex ID wordt inderdaad 'te weinig' gebruikt, door 1 persoon om precies te zijn, en die denkt dat die de enige flexer is, wat dus niet het geval is, omdat er ook een zooitje flexers zijn die via hun eigen subteam -en dus voor de stats onzichtbaar- flushen.
Op zich is daar niks op tegen, de units tellen gewoon mee; en dat is het belangrijkste, maar zo lijkt het of dpc-lex een ghost is die alleen bestaat in #dpcflex en in een verdwaalde koe die af en toe eens een blokje doet.

Daarom lijkt me het verstandig om -wat Blistimo al zei- het gebruik van de dpc-flex ID te promoten.

Verwijderd

Zullen we dan maar eens inventariseren wie, onder wat voor id waaraan meedoet?

Ikzelf onder DPC flex met 1 Athlon700 aan G@H

Wie volgt?

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
"Hoe staat het ermee?" moet natuurlijk zijn "Alles flex?" :P

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

ikke blond, maar wat is het id dan ????????

mail adresje ofzo ?

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 21:19 schreef Mo-Bees het volgende:
ikke blond, maar wat is het id dan ????????

mail adresje ofzo ?
Het ID bij genome@home is DPC_flex

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Over de onduidelijkheid van DPC-flex

Als iedereen die voor DPC-flex bij ECCp flusht onder zijn eigen ID ff aan mij meld dat ie dat doet, dan wil ik mijn script wel effe aanpassen de punten ook op DPC-flex aankomen.
Dan staan die punten wel dubbel in de stats :? , maar ik kan er wel voor zorgen dat ze niet het DPC-totaal aantasten.
Voorwaarde is wel dat dan alles wat op dat ID geflusht wordt voor DPC-flex is, en dat niet de helft van een sub-team flext en de andere helft niet.
evt. kan ik ook een sub-team DPC-flex maken met daarin weer subsubteams :?
Dat laatste lijkt me nog beter.

Nou ja, ik hoor de reacties wel.

KoW }:O

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 19:16 schreef m.m het volgende:

[..]

Ik als persoon wel, maar tmws flusht nog wel dagelijks een zooi rc5 blokkies (vraag tha_snail maar hoeveel precies)
Dagelijks :? Als ik op onze team proxy kijk heeft TMWS de laatste 10 dagen al niets meer geflusht...

Wellicht dat Tha_Snail hier duidelijkheid over kan geven...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 29 augustus 2001 19:44 schreef jolly het volgende:
Zullen we dan maar eens inventariseren wie, onder wat voor id waaraan meedoet?

Ikzelf onder DPC flex met 1 Athlon700 aan G@H

Wie volgt?
1 TB800 aan G@H en 1 Athlon 700 part-time ECCp

Verwijderd

Op woensdag 29 augustus 2001 19:24 schreef m.m het volgende:

omdat de g@h client niet echt stabiel is en steeds om een internetconnectie zit te zeuren, wat 'ie niet altijd kan krijgen omdat ik isdn heb.
Ik kan het (als rasechte gnomer) niet laten hier even op te reageren, omdat dit een foutief beeld geeft van de G@H client.

Enkele weken geleden is een nieuwe versie uitgekomen (versie 0.99). De bekende 'vastlopers' heb ik sindsdien nog niet weer vernomen, en ook andere leden hoor ik niet meer klagen.

Je kunt met de client op -nonet draaien, dit is een soort spaarstand waarbij hij steeds dezelfde gene opnieuw uitrekent. Dit is niet erg, omdat er steeds een andere uitkomst is, en deze allemaal nuttig zijn. G@H raadt deze optie aan voor pc's die geen vaste internet-verbinding hebben. De client zal iig niet om een verbinding zeuren...

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 12:25
Op woensdag 29 augustus 2001 23:28 schreef Team_BoGoH_Goose het volgende:

[..]

Dagelijks :? Als ik op onze team proxy kijk heeft TMWS de laatste 10 dagen al niets meer geflusht...

Wellicht dat Tha_Snail hier duidelijkheid over kan geven...
Jep, 2 redenen. De eerste weet Hunter al: Heel binnenkort staan we een keertje 1e in de stats bij BoGoH, MFje. Zou MM ook moeten weten eigenlijk, maar goed. Reden 2: @home had mij voor een weekje verlaten, maar de boel is weer online & working. In de tussen(offline)tijd heb ik niet alleen 3 dagen RC5 gedaan op een buffer, maar ook 2 dagen G@H en 2 dagen ECCp (die kunnen immers zonder internet) voor dpcflex.. Er was geen ander alternatief.

Ik zet mijn proxy aan.. En ik zie dat we maandag bovenaan hadden kunnen staan, maar voor de rest van de dagen mogen we nog wel wat blokjes sparen, wat we dan ook gaan doen.
Op woensdag 29 augustus 2001 19:16 schreef m.m het volgende:
Da's jammer. Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe machine van mijn "buurtgenootje", daarna verwacht ik dat de output dagelijks zo rond de 1500 zal liggen, plus wekelijks een MFje op zondag van zo'n 10.000. Tja.
Op woensdag 29 augustus 2001 10:30 schreef Gizmooh het volgende:
Ik denk dat Blistimo precies de essentie van deze thread samenvat (en hunter in feite ook). Ik zou ook best wat willen doen tbv. DPC-flex, maar ik ben niet enorm goed met computers/software.
Ik vind eigenlijk dat MM of Tha_Snail in dit geval maar duidelijkheid moet scheppen, want zei zijn toch de initiatiefnemers.
Ikzelf wil natuurlijk MM best verder helpen met het DPC-flex-gebeuren, maar ik zal dan niet meer actief meedoen (of soms stiekem als jullie veel hulp nodig hebben :P ). Dan wordt het dus tijd voor wat concrete plannen, wat zijn we van plan in de toekomst? Voorstellen van mij:

- Een eigen site, liefst met forum
- Iedereen onder 1 en hetzelfde id
- Iedereen in #dpcflex op IRC :P
- Veel activiteit in crisistijden, dwz: een nieuw project, of als we ergens van de #1 spot worden verdreven.
- Wat meer onderling contact tussen de leden is wel gewenst, dat neemt een boel onduidelijkheid en onzekerheid weg.
- Opgenomen worden in de FAQ
- Kabel voor MM, dan izzie ook nog eens bereikbaar :P :)
- Hoe lang gaan we door met ECCp of G@H, wat gaan we er na doen? Wat doen we nu eigenlijk?

• MM
  • Niet online

MM

- Hoe lang gaan we door met ECCp of G@H, wat gaan we er na doen? Wat doen we nu eigenlijk?
Als bij eccp de boel veilig is en we bij G@H 1ste staan zal er wel een nieuwe poll komen wat dan te doen lijkt me.
* MM doet nu zo'n 40 eccp dinkies per dag, met eergisten een miniflushje

Verwijderd

Dit was het toegezegde aantal MHz uit een draadje half juli:

Tha Snail: 1983 MHz
Gizmooh: 800 MHz
Gekkie: 333 MHz
Frenzy: 1450 MHz
Jolly: 700 MHz
TomcatX: 1250 MHz
Jeroon: 466 MHz
Elteor: 5000 MHz
MM: 750 MHz
Herr Qn: 600 MHz
Bram538: 1160 MHz
------------------- +
Totaal: 14492 MHz

Tot nu toe in dit draadje blijken er nog 3 over te zijn :(

Dit was een opmerking van Raver in een ander flexdraadje:

* raver wil hier best 1 pc voor aan het werk zetten ( ik vind dat de grotere subteams iig mee kunnen doen met 1 pc

Dit vind ik eigenlijk nog steeds, vooral uit de grotere RC5 teams zou dit moeten kunnen lijkt me.

Misschien moeten we nog een poging in die richting wagen en zo hopelijk naar 15 a 20 (liefst nog meer natuurlijk :) )leden groeien.

Lukt dat niet dan kunnen we beter ophouden.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 20:44 schreef m.m het volgende:

[..]

Als bij eccp de boel veilig is en we bij G@H 1ste staan zal er wel een nieuwe poll komen wat dan te doen lijkt me.
/me doet nu zo'n 40 eccp dinkies per dag, met eergisten een miniflushje
Lijkt me voorlopig (dwz. de komende jaren) erg ambiteus om te denken dat we bij G@H op 1 komen, de top 10 lijkt mij voorlopig wel ambitieus genoeg.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Op donderdag 30 augustus 2001 23:26 schreef jolly het volgende:
* raver wil hier best 1 pc voor aan het werk zetten ( ik vind dat de grotere subteams iig mee kunnen doen met 1 pc

Dit vind ik eigenlijk nog steeds, vooral uit de grotere RC5 teams zou dit moeten kunnen lijkt me.

Misschien moeten we nog een poging in die richting wagen en zo hopelijk naar 15 a 20 (liefst nog meer natuurlijk :) )leden groeien.

Lukt dat niet dan kunnen we beter ophouden.
Ik kan je wel zeggen dat het idee goed is, maar ik verwacht niet dat van de grotere teams leden naar dpc_flex gaan. Waarom? Tja, de meeste mensen zitten er niet voor niks bij.

Het idee is leuk, maar waarom zouden die mensen, dat dpc_flex is niet georganiseerd, op geen enkele manier. Dat is nu wel duidelijk te zien. De mensen uit de grote subteams verwachten een organisatie die ze nu ook gewend zijn, anders zijn ze zo weer terug bij hun oude subteam.

En nee, ik ga niks overzetten. Das vind ik niet passend.

• MM
  • Niet online

MM

Op vrijdag 31 augustus 2001 01:04 schreef Gizmooh het volgende:

[..]

Lijkt me voorlopig (dwz. de komende jaren) erg ambiteus om te denken dat we bij G@H op 1 komen, de top 10 lijkt mij voorlopig wel ambitieus genoeg.
ehh, ik bedoel als dpc :D en niet als dpcflex :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 19:26 schreef m.m het volgende:

[..]

ehh, ik bedoel als dpc :D en niet als dpcflex :)
ehh, ik ook :)

Welk project gaat het nu eigenlijk worden MM, ECCp of G@H?

• MM
  • Niet online

MM

Op vrijdag 31 augustus 2001 19:40 schreef Gizmooh het volgende:

[..]

ehh, ik ook :)

Welk project gaat het nu eigenlijk worden MM, ECCp of G@H?
Zoveel mogelijk G@H, maar voor sommige mensen met dial-up (zoals ik) is g@h zeer iritant. Daar is eccp dus handig voor.

Verwijderd

Het idee was goed de animo minder.

Bij deze zijn jullie nog met 2, ik ga wel verder met mijn eigen subteam : DPC Nuts. Succes !!

• MM
  • Niet online

MM

Op vrijdag 31 augustus 2001 21:20 schreef jolly het volgende:

Bij deze zijn jullie nog met 2, ik ga wel verder met mijn eigen subteam : DPC Nuts. Succes !!
toch wel G@H he? :)

Verwijderd

Vanaf volgende week woensdag gaat er weer 1 pc gnomen en waarschijnlijk onder flex maar dat is puur uit luiigheid :)

• Tha_Snail
Op zaterdag 01 september 2001 15:29 schreef jolly het volgende:
Vanaf volgende week woensdag gaat er weer 1 pc gnomen en waarschijnlijk onder flex maar dat is puur uit luiigheid :)
:*

In de G@H en ECCp-109 hitparades van vandaag is te zien dat DPC-flex op full power best wel tot wat in staat is. Als er maar genoeg animo is.

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op zaterdag 01 september 2001 17:04 schreef tha_snail het volgende:
In de G@H en ECCp-109 hitparades van vandaag is te zien dat DPC-flex op full power best wel tot wat in staat is. Als er maar genoeg animo is.
Daarom poste ik ook iets in deze draad

• MM
  • Niet online

MM

Op zaterdag 01 september 2001 18:00 schreef KoW het volgende:

[..]

Daarom poste ik ook iets in deze draad
hebben er al mensen gereageerd?

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Nee dus. :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 31 augustus 2001 21:20 schreef jolly het volgende:

Ik begrijp dat dit misschien wordt beschouwd als het onnodig naar boven halen van het topic, maar ik ben een paar dagen weggeweest en wil toch even zeggen dat ik het erg jammer vind dat Jolly DPC-flex heeft verlaten.
Zeker nu de output beter lijkt te worden de laatste dagen, met een leuke flush bij ECCp en elke dag output bij G@H.
Ik heb er dus nog vertrouwen en ga weer met frisse moed doorgrazen voor DPC-flex. B-)

Oh ja MM, is -nonet bij G@H geen idee voor je dan?

• MM
  • Niet online

MM

Op maandag 03 september 2001 12:45 schreef Gizmooh het volgende:

[..]

Ik begrijp dat dit misschien wordt beschouwd als het onnodig naar boven halen van het topic, maar ik ben een paar dagen weggeweest en wil toch even zeggen dat ik het erg jammer vind dat Jolly DPC-flex heeft verlaten.
Zeker nu de output beter lijkt te worden de laatste dagen, met een leuke flush bij ECCp en elke dag output bij G@H.
Ik heb er dus nog vertrouwen en ga weer met frisse moed doorgrazen voor DPC-flex. B-)

Oh ja MM, is -nonet bij G@H geen idee voor je dan?
Mischien, als je eerst even hier even kijkt.

Verwijderd

Ok, heb me bedacht. Misschien zit er toch nog leven in DPC flex. :)

Mijn pc staat sinds gisteravond weer te gnomen voor DPC flex.

• Tha_Snail
Op maandag 03 september 2001 19:14 schreef m.m het volgende:
Mischien, als je eerst even hier even kijkt.
ECCp-109 blijft een leukere cliënt hebben, dat moet ik toegeven. Maar datgene wat hier te zien is, dat kan toch ook voor G@H gelden? Je kunt moeilijk mensen dwingen om daar van af te zien :?

* Tha_Snail stelt voor om de Gnomerts gewoon door te laten gnomen, en misschien volgens het idee dat hier geopperd wordt.
Op maandag 03 september 2001 20:12 schreef jolly het volgende:

:*

Zeker zit er leven in, en dat zal worden bewezen ook :D
Op woensdag 29 augustus 2001 21:35 schreef KoW het volgende:
Als iedereen die voor DPC-flex bij ECCp flusht onder zijn eigen ID ff aan mij meld dat ie dat doet, dan wil ik mijn script wel effe aanpassen de punten ook op DPC-flex aankomen.

[...]

evt. kan ik ook een sub-team DPC-flex maken met daarin weer subsubteams :?
Dat laatste lijkt me nog beter.
Als er mensen zijn die aan bovenstaande voorwaarden voldoen en zij zijn het er mee eens, lijkt het mij een goede manier om meer leven in DPC-flex te krijgen en bekendheid te werven door vrij hoog in de stats te staan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 20:12 schreef jolly het volgende:

Jolly ik ben blij dat je je bedacht hebt en MM ik moet zeggen mooi werk, maar ik moet de MF in zoverre aan mij voorbij laten gaan dat ik de 2 compu's die ik erop heb gezet niet in mijn beheer heb een daardoor niet weet hoeveel ze voor die tijd aanstaan en in die tijd berekenen, dus dat wordt een verrassing.
Mijn eigen compu blijft overigens G@H doen.

• MM
  • Niet online

MM

Op maandag 03 september 2001 21:13 schreef Gizmooh het volgende:

[..]

Jolly ik ben blij dat je je bedacht hebt en MM ik moet zeggen mooi werk, maar ik moet de MF in zoverre aan mij voorbij laten gaan dat ik de 2 compu's die ik erop heb gezet niet in mijn beheer heb een daardoor niet weet hoeveel ze voor die tijd aanstaan en in die tijd berekenen, dus dat wordt een verrassing.
Mijn eigen compu blijft overigens G@H doen.
"mooi werk" in 10 minuten das fijn :) voor de rest niemand die wat eccp gaat sparen? (of zullen we eccp op school gaan assimileren tha_snail?)

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Op maandag 03 september 2001 20:31 schreef tha_snail het volgende:
Als er mensen zijn die aan bovenstaande voorwaarden voldoen en zij zijn het er mee eens, lijkt het mij een goede manier om meer leven in DPC-flex te krijgen en bekendheid te werven door vrij hoog in de stats te staan :)
Als ik het doe ga ik waarschijnlijk voor de laatste optie.
Dat houd in:
DPC-Flexteam wordt een nieuwe member van DPC.
Alle huidige accounts bij DPC komen dan te vervallen.
Onder het FlexTeam komt dan een eigen statspagina, die een combinatie is van een DPCH en user history stats.
Binnen DPC-flex krijg je dan dus gewoon een aantal leden die in de DPCFH dagtoplijst of overalltoplijst komen.
Verder komt naast de normale DPCFH info ook nog de history van het flexteam erin te staan. (Net als user history nu, maar dan voor het hele DPC-Flex team.)
Verder kun je natuurlijk altijd nog door op een usernaam te klikken de uitgebreide stats opvragen.
Eventueel zou ik dit ook nog wel als aparte topic willen posten, maar dat alleen als de DPC modjes het goed vinden. Dan vind ik namelijk wel dat in die topic alle hitparades voor DPC-Flex moeten staan, en linkjes naar de originele DPCH's.

Maar goed,

Bovenstaande was de bedoeling,

Voorlopig is er me te weinig animo, en ik ga niet voor een man er een dag werk van maken. Ik heb meer te doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 22:29 schreef KoW het volgende:

[..]

Als ik het doe ga ik waarschijnlijk voor de laatste optie.
Dat houd in:
DPC-Flexteam wordt een nieuwe member van DPC.
Alle huidige accounts bij DPC komen dan te vervallen.
Onder het FlexTeam komt dan een eigen statspagina, die een combinatie is van een DPCH en user history stats.
Binnen DPC-flex krijg je dan dus gewoon een aantal leden die in de DPCFH dagtoplijst of overalltoplijst komen.
Verder komt naast de normale DPCFH info ook nog de history van het flexteam erin te staan. (Net als user history nu, maar dan voor het hele DPC-Flex team.)
Verder kun je natuurlijk altijd nog door op een usernaam te klikken de uitgebreide stats opvragen.
Eventueel zou ik dit ook nog wel als aparte topic willen posten, maar dat alleen als de DPC modjes het goed vinden. Dan vind ik namelijk wel dat in die topic alle hitparades voor DPC-Flex moeten staan, en linkjes naar de originele DPCH's.

Maar goed,

Bovenstaande was de bedoeling,

Voorlopig is er me te weinig animo, en ik ga niet voor een man er een dag werk van maken. Ik heb meer te doen ;)

Leuk idee, maar dat heeft idd alleen zin als DPC-flex zo groot is dat aparte stats iets toevoegen en dat is bij minder dan ca. 50 leden niet echt het geval. Dus meer leden werven is het motto en een MF is dan misschien een goed idee, aangezien bij een aantal projecten is gebleken dat een MF extra aandacht=leden oplevert, maar ik weet niet of dat ook voor een subteam geldt.
Een homepage is daarom geen overbodige luxe en daarom een "mooi" begin MM, ook al was het weinig werk.
Pagina: 1