Glasvezel aanleg in wijk Den Haag met een jaar vooruit gezet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Yowebie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-04 22:02
Eerder werd het bericht over de aanleg van glasvezel in Den Haag geplaatst

nieuws: T-Mobile en Open Dutch Fiber sluiten 28.000 huizen in Den Haag aan op...

Nu is mijn wijk, na controle bij Open Dutch Fiber[ODF], opeens met een jaar vooruit gezet. Was eerst september 2022 en nu 3e kwartaal 2023.

Ik heb ODF om een reactie gevraagd, met als antwoord:
"Bedankt voor uw bericht.

Ik zie inderdaad dat de planning is verschoven, mochten wij meer informatie zullen wij u dit per post laten weten."

Kan ODF zich zo vergist hebben in de planning? :? Misschien kan iemand die hier meer bij betrokken is een uitleg over geven.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Oh, dat verhaal...

Zal me absoluut niets verbazen dat een aantal vergunningen en planningen voor het openhalen van de straten enorm "vertraagd" is. Vergeet ook niet dat de initiele planning mogelijk al opgesteld was voordat corona toesloeg dus er is goed een jaar (zo niet langer) niets echt uitgevoerd hier en daar.

Volgens mij was T-Mobile rondom Zoetermeer ook al wat te enthousiast bezig met aankondigen, nog voordat alle vergunningen rond waren zelfs.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testdummy Crash
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03-2024
Vrijdag 28 oktober, de eerste excavatie in de wijk Duinoord Den Haag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hh-yDVl3JL27YxgLFx1t4ZAbb2M=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/jpDUSqmv0gU4gIY9Ifol85q9.gif?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q5izgmzIWxVxlBcI3ghvjDI5jz0=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/muTMQsXGdPqPE7W5GhSZkGIZ.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor177
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:36
Testdummy Crash schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:00:
Vrijdag 28 oktober, de eerste excavatie in de wijk Duinoord Den Haag.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En hoe staat het inmiddels ervoor met ODF op de Cornadkade (meen ik?)
Volgens mij is KPN aan de overkant (Suezkade) bezig.
Ben wel benieuwd hoe de aanleg verloopt van concurrenten die dicht bij elkaar opereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testdummy Crash
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03-2024
Eerste huis in de straat nu aangesloten.

De stoep is nog wel een aantal keer opgemaakt door ODF en dat zal nog wel vaker gebeuren want er steekt nog voldoende glasgras tussen de stenen door.