• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 28-06 18:59
De komende maanden wordt er glasvezel aangelegd, tot heden ben ik tevreden ziggo klant maar de prijs van bijvoorbeeld Caiway en T-Mobile zijn top, plus 1gb of meer verbinding.
Nadeel is de tv kwaliteit en ook stabiliteit van delta of Caiway tv. T-Mobile weet ik even niet.

Dus de vraag welke provider zouden jullie kiezen ? Abbonement vooor de mobiel lopen via Vodafone en T-Mobile dus bij T-Mobile kan ik er Xtra korting krijgen.

Delta en Caiway bieden 6 maanden voor 10 euro aan bij een jaar contract. Dus er wordt met flinke korting probeert klanten binnen te halen. Reclame reclame reclame.

T-Mobile 6 maanden voor 35 euro plus korting op abbo mobiel en extra data.

Ziggo bied me niets aan, wellicht moet ik eens bellen.

Zelf denk ik dat de Caiway 1.5 gb aanbieding wel top is, tv lijkt heel minder maar misschien kan ik hiervoor nlziet abbo aanschaffen. Dus Caiway internet only en nlziet lijkt mijn favoriet

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ziggo gewoon niet bellen. Tenminste, hun upload is over het algemeen niet zo mooi / hoog als bij de gemiddelde glasvezel-aansluiting.

De korting van Caiway lijkt leuk (en is het ook) maar bij T-Mobile heb je mogelijk iets meer "leverage" als je over een jaar of over twee jaar je abbo wil verlengen; zo heb ik al jaren KPN en neem het hoogste pakket af met grofweg 30 Euro korting per maand want "loyalere klant".

Andere suggestie: lees je even in of je bij de betreffende providers wel/niet simpel eventueel een eigen modem/router kan plaatsen. Ook dat geeft soms wat meer vrijheden om daarna de rest van de infra beter/zelf in de vingers te houden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Anoniem: 1299462

Weet je zeker dat T-Mobile en Caiway beide beschikbaar zijn. Normaal leveren ze niet over het zelfde glasvezel netwerk.

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Die kortingen allemaal leuk en aardig maar heb je daar jaarlijks zin in om te switchen of om proberen korting te fixen?

En de namen die je noemt is dat alles? Dus geen trined, Tweak, freedom, rapidxs, snlr, plinq?

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Je hoeft geen pakket te nemen he, je kunt tv bij Ziggo laten en internet bij een glas provider. Kan interessanter zijn in sommige gevallen.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:57
Andros schreef op woensdag 28 september 2022 @ 22:25:
Je hoeft geen pakket te nemen he, je kunt tv bij Ziggo laten en internet bij een glas provider. Kan interessanter zijn in sommige gevallen.
Let op, dit werkt niet als je de Next Mini als ontvanger gebruikt, deze vereist internet via Ziggo.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@bjornricardo33 Wie (welke provider) gaat dat glas bij je naar binnen 'blazen'?

Als je dadelijk glas van bijvoorbeeld Delta gratis naar binnen kunt krijgen dan moet je niet gaan verwachten dat je daar even snel en simpel 'Internet' van T-Mobile over geleverd kunt gaan krijgen middels een aansluiting welke ze daar vervolgens weer bij KPN WBA (WholeSale) moeten gaan inkopen voor je.....

"Glas" = géén NUTS voorziening :9

[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 29-09-2022 00:50 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• fxs81
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-06 19:41

fxs81

Julianadorp

Bij ons word er ergens volgend jaar glasvezel gelegd door KPN, als het ligt ga ik wel even kijken of overstappen de moeite is. Zit al jaren bij ziggo, eigenlijk geen keus, KPN kan mij nu max 35Mbps down leveren, up heb ik niet eens gevraagd. Ik bel wel ieder jaar even naar ziggo voor een verleng aanbieding en krijg altijd ergens tussen de 90 en 120 euro korting, je zit er dan wel weer een jaar aan vast. Van de week weer verlengd en 6 maanden 20 euro korting gekregen, ze sturen ook zo'n next mini op. Ben beniuwd, kan nooit slechter zijn dat de media XL box

WGA | Napoleon Pro 22 K-Leg-3 | KamadoJoe Big Joe I | Inkbird ISC-027BW | JoeFyr | JoyStove Large | Weber Smokey Joe | Ooni Karu 2 | www.bbq-brethren.nl | MHI SRK35ZSX-WF | HomeWizard PiB

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 28-06 18:59
Bij ons komen er 2 glasvezelnetwerken in de straat. Januari komt delta met hun aanbieders en in maart T-Mobile met een glasvezel. Kpn is overal behalve in onze wijk niet.

Er zijn zelfs geruchten dat ziggo echte glasvezel gaat aanbieden in q2 2023. Wellicht dat ziggo de kabelhuurt van delta.
Pagina: 1