Toon posts:

wat betekent dat KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo, zit ik net ff te HalfLife-en, ben ik nog bezig met de instellingen, krijg ik alweer zo'n vastloper...

Ik heb dus net een nwe Athlon, en mijn systeem loopt nu eindelijk stabiel (SBLive in een ander PCI slot gezet, hij sharede zijn IRQ met de HPT raid controller |:( )

Dus ik doe nog geen 5 min HL, en hoppa, vastloperrr...

wat betekent dat nou weer????

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 22:16

Talon

Booooom !

Dat betekend dat je je bakkie iets te ver hebt opgevoerd en dat je besturingssysteem je dus niet lief meer vindt...
Of je voltage omhoog of je snelheid omlaag ...
En anders toch nog een keer je hardware checken ...
Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
ow ja, mijn proc loopt op 1G@1GHz... wel op 1.85 V meen ik.
hij wordt alleen wel 46 graden idle ;)
Ik heb de fans van me SOrb verkeerdom aangesloten... Ga ik zo ff veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, het is dus veranderd. VIA hardware monitor geeft nu 42 graden aan en de bios gaf 35 aan bij het booten...

edit:
Hij is 52 graden stressed op 1GHz...
/edit

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kreeg dit ook (in Win2k in blue screen) toen ik per ongeluk zo'n superklein weerstandje van mijn processorboard had afgebroken met een schroevendraaier toen ik mijn Athlon wilde openmaken om hem over te gaan klokken..
Het is een fout in de hardware, maar Linux bleef bij mij stabiel..

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Topicstarter
Mijn OS is w2k, en loopt nu gewoon stabiel. maar als ik dus wil gaan HL-en, dan krijg i die error. Ik zal eens proberen mo mijn mbord om te ruilen (KT7-RAID)
groeten,

Danny

Verwijderd

Ik kreeg 'm toen ik met niet microsoftgecertificeerde detonatordrivers (w00t wat een woord) mijn PCTV Pro wilde overlayen....

Toen ik naar de drivers die standaard in w2k zitten switchte, was de error weg...

[edit: als je dit gaat proberen moet je wel goed zorgen dat je de nieuwere drivers verwijdert, anders verandert er alsnog niets...]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Heb dit ook gehad... kan verschillende oorzaken hebben.

Meestal zijn het hardware conflicts, heb hier nl. ook flink last van gehad onder Win2k, Win98 gaf echter geen probs.

Het beste is om onder Win2k ACPI uittezetten, dit geeft veel minder problemen mbt. IRQs
Pagina: 1