Ik ben mijn telefoon verloren. Ik krijg een uurtje daarna een melding per email dat de telefoon is gevonden en kan worden opgehaald bij marktkraampje. Daar aangekomen blijken de medewerkers niks te kunnen vinden en geven aan twee dagen later weer te komen vragen daar de baas aanwezig is. Enigzins gerustgesteld ga ik dat weekend naar huis.
De maandag weer terug met een getuige en de baas bevestigd inderdaad de telefoon te hebben ontvangen (!) van de vinder maar te hebben weggegooid in de container omdat niemand hem was komen afhalen die dag???
Het gaat om een iphone 13 pro max.... lijkt me ongeloofwaardig om die ff te dumpen in de container. Helaas kan ik hem niet meer traceren
Ik vermoed zelf dat hij de iphone achterover heeft gedrukt....
Wat dien ik te doen om de iphone weer terug te krijgen of moet ik een schadevergoeding eisen? Politie inschakelen?
De maandag weer terug met een getuige en de baas bevestigd inderdaad de telefoon te hebben ontvangen (!) van de vinder maar te hebben weggegooid in de container omdat niemand hem was komen afhalen die dag???
Het gaat om een iphone 13 pro max.... lijkt me ongeloofwaardig om die ff te dumpen in de container. Helaas kan ik hem niet meer traceren
Ik vermoed zelf dat hij de iphone achterover heeft gedrukt....
Wat dien ik te doen om de iphone weer terug te krijgen of moet ik een schadevergoeding eisen? Politie inschakelen?