Sinds ik Baldur's Gate 2: ToB heb uitgespeeld ben ik een beetje door m'n spellen heen 
Dus ik vroeg me af of er nog mooie spellen op komst zijn in 2001.
Verwijderd
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Hoi!Op dinsdag 28 augustus 2001 13:01 schreef KDZ het volgende:
HALO !!!!!!!!!
Verwijderd
Op dinsdag 28 augustus 2001 13:05 schreef WuKen het volgende:
HOI!!!
Hoi!![]()
In welke put heb jij de voorbije jaren doorgebracht?Op dinsdag 28 augustus 2001 14:44 schreef ds het volgende:
[HALO!!!]
kan iemand mij ff vertellen welk spel dat is?
Verwijderd
Never Winter Nights!Op dinsdag 28 augustus 2001 11:08 schreef Celtic het volgende:
Sinds ik Baldur's Gate 2: ToB heb uitgespeeld ben ik een beetje door m'n spellen heen
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
39
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Verwijderd
HOIOp dinsdag 28 augustus 2001 13:05 schreef wacko het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
He he, eindelijk...Ik zag zoveel reply's, daar moest wel een age of MythologyNou nou, das duur..
Nog leuke spellen nodig
Unreal 2
Warcraft 3
Age of Wonders 2
Aliens VS Predator 2
Edge of Chaos: Independence War 2
Alone in the dark 4
Neverwinter Nights
Age of Mythology
Mafia
Red Faction
Verwijderd
Ik blijf erbij: 100,00 voor een spel van 1 cd is duurNou nou, das duur..
Nog leuke spellen nodig
Unreal 2
Warcraft 3
Age of Wonders 2
Aliens VS Predator 2
Edge of Chaos: Independence War 2
Alone in the dark 4
Neverwinter Nights
Age of Mythology
Mafia
Red Faction
dikzak

Niet op voorraad.
www.avpnews.com
Verwijderd
Verwijderd
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
je bedoelt Lock-On! Modern Air Combat? oftewel LOMAC? --> q1 2002 voorlopig maar il-2 ziet er wel goed genoeg uit om je in de tussentijd te vermaken (tenzij je geen props kunt/wilt vliegen) ook komt er een unified low-bug versie van falcon 4 uit (als het goed is dit jaar nog) dat zal dan de ultieme militairy jetsim van dit moment zijnOp dinsdag 28 augustus 2001 16:19 schreef JoeKurr het volgende:
Lock-On!
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Als het een beetje meezit (als UbiSoft meewerktOp woensdag 29 augustus 2001 01:48 schreef ocf81 het volgende:
[..]
je bedoelt Lock-On! Modern Air Combat? oftewel LOMAC? --> q1 2002 voorlopig maar il-2 ziet er wel goed genoeg uit om je in de tussentijd te vermaken (tenzij je geen props kunt/wilt vliegen) ook komt er een unified low-bug versie van falcon 4 uit (als het goed is dit jaar nog) dat zal dan de ultieme militairy jetsim van dit moment zijn
Halo komt denk ik pas halverwege volgend jaar uit.
ik kijk zelf nog uit naar tf2 (en de CS2 mod daarvoor) maar die zal wel een eeuwigheid gaan duren
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
Verwijderd
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
WOW!!!!!!!!! Hebbeeee!!!!!!!!!!!Op dinsdag 28 augustus 2001 20:23 schreef edward2 het volgende:
Unreal2, RTCW, SOF2, Medal of Honor, Duke4When it's done en.....
New World Order:
[afbeelding]
[afbeelding]
Thy will see the light...
Wanneer komt CivIII eigenlijk uit? Ik heb op een hun website gekeken maar daar staat niets op...Op dinsdag 28 augustus 2001 14:49 schreef maxrebo het volgende:
Civilization III natuurlijk
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq